E-mail: kdketnet@gmail.com

 

МІНІ-ПРОЕКТ «ПРОБЛЕМИ СОЦІУМУ»

(реалізується в межах інформаційно-просвітницького волонтерського проекту «Покоління небайдужих»)

 

 

Мета проекту - зміна моделей суспільної поведінки і залучення уваги школярів до проблем соціуму.

 

Завдання:

• виховання позитивної громадської позиції молодого покоління через засоби реклами;

підвищення обізнаності молоді з питань відповідального споживання товарів та послуг;

• виховання почуття самосвідомості, власної значущості та творчої ініціативи;

• формування громадської думки, привертання уваги до актуальних проблем суспільного життя.

 

Очікувані результати:

• підвищення рівня споживацьких знань у молоді;

• набуття навичок відповідального споживання товарів та послуг у сучасному світі;

• формування активної позиції молоді щодо проблем соціуму, активізація дій по їх вирішенню.

 

Керівник міні-проекту «Проблеми соціуму» – Романенко Юлія, студентка гр. ТКД-15-1.

 

Активісти проекту – Рублівська Анна, Назарчук Аліна, Костяк Любов, Фартушна Дарина, Кобзар Катерина, Солодка Сніжана, Вернигора Катерина, студентки гр. РС-16-2; Нелупенко Вікторія, Зданевич Юлія, Кимлик Вероніка, студентки гр. ПТБ-16-2, Мошкало Тетяна, студентка гр. ПТБ-17-1, Махиня Олександра, студентка гр. РС-16-1.

 

Координатори проекту – Галямар В.О., Біла І.В., викладачі комерційних дисциплін.

 

Людство, за період свого існування, пережило чимало соціальних проблем. Кожна епоха має свої особливості, але наша сучасність пронизана глобальними проблемами, деякі з них, якщо все залишити без змін, можуть призвести до надзвичайних катастроф. Саме тому, в рамках вивчення комерційних дисциплін таких, як «Основи маркетингу», «Торгова реклама», «Рекламно-інформаційна діяльність», започатковано щорічну традицію проведення Студентського фестивалю соціальної реклами. Соціальна реклама дає змогу висвітлити всі негаразди життя, які можуть стосуватися питань здорового способу життя, охорони здоров’я, охорони природи, збереження енергоресурсів, профілактики правопорушень, соціального захисту, безпеки населення, відповідального споживання товарів тощо. У такій рекламі не згадуються ні конкретна продукція, ні її виробник, розкривається тільки відповідна проблема. Студенти, занурюючись в глибини явищ, подій та проблем, створюють рекламні роботи у вигляді друкованої реклами, рекламних презентацій та роликів. Вони навчаються не тільки створювати рекламні роботи, основна місія – виділити проблему, розкрити її сутність та запропонувати власні варіанти розв’язання. «Участь у цьому фестивалі надихнула нас на створення нового міні-проекту «Проблеми соціуму». - стверджують активісти міні-проекту. «Нам захотілося притягти увагу до даних проблем більшу кількість активної молоді, активізувати діяльність мешканців міста, тому ми вирішили розширити межі фестивалю і поділитися своїми напрацюваннями з більш широким загалом». – ділиться керівник проекту Романенко Юлія. «Спочатку, ми знайомимо всіх охочих з напрямками роботи та специфікою волонтерського руху, потім розкриваємо сутність соціальної реклами і починаємо діяти, за допомогою висвітлення проблем та їх варіантів розв’язання через соціальну рекламу.

 

До уваги молоді ми пропонуємо рекламні ролики, що створені фахівцями в даній галузі, а також рекламні роботи, що створені власноруч студентами-учасниками фестивалю.

 

В процесі роботи з аудиторією, до її уваги пропонується низка вправ різного характеру.

 

По-перше, це вправи тренувального характеру. Слухачам пропонують розпізнати серед маси представленої соціальної реклами, що за проблема зашифрована у кожному рекламному зверненні.

 

 

 

По-друге, вправи на розвиток креативного та критичного мислення. Аудиторії пропонується переглянути низку соціального відео та презентаційного матеріалу і вступити до обговорення проблем, що в них зашифровані й запропонувати власні шляхи розв’язання. Проблем безліч – це й екологія душі, і відповідальне лісоспоживання, і проблеми накопичення сміття, і родинні конфлікти та багато іншого актуального на даний момент.

 

 

 

Наприкінці роботи, слухачам дається можливість висловити власну думку з приводу того, чого вони навчилися під час зустрічі, що дізналися нового, що відчули, що напевне змінять у своєму житті.

 

 

Під час нашої роботи ми вже знайшли однодумців, підтримку, навчилися самостійно вирішувати велику кількість проблем і тепер точно переконані, що всі наші намагання зовсім недаремні.

 

МИ ВІРИМО В ТЕ, ЩО КОЖЕН З НАС МОЖЕ БУТИ СУМЛІННИМ ГРОМАДЯНИНОМ, ВІДПОВІДАЛЬНИМ СПОЖИВАЧЕМ І ПРОСТО ЧУЙНОЮ, НЕБАЙДУЖОЮ ЛЮДИНОЮ. ДЛЯ ЦЬОГО ПОТРІБНО ЛИШЕ ДОСТУКАТИСЯ ДО СЕРДЕЦЬ, ЗАПАЛИТИ ВОГНИК НАДІЇ, ЗНАЙТИ ПРИБІЧНИКІВ І ОДНОДУМЦІВ ТА ДІЯТИ. А ДІЯТИ ПОТРІБНО ВЖЕ ЗАРАЗ, БО ЗАВТРА МОЖЕ БУТИ ЗАНАДТО ПІЗНО!»

 

 

Відеорепортаж молодіжної телепередачі "Студія" ТРК "Рудана" на базі КНВК №35 (mp4).

 

Маршрути:

 

 

 

 

 

 

 

 

2015-2016 н.р.

 

У червні 2015р. Всеукраїнської мережею ЛЖВ був оголошений Всеукраїнський конкурс соціальних відеороликів, присвячених темі протидії стигмі та дискримінації щодо ВІЛ-позитивних людей у сферах, з якими вони стикаються найчастіше, а саме - сфера надання медичної допомоги, освіти, соціальних стосунків, працевлаштування тощо.

 

 

 

В рамках роботи волонтерського руху «Територія студентських ініціатив» міні-проекту «Проблеми соціуму», творча група КДКЕТ створила власний соціальний ролик «ВІЛ – це не вирок», в якому висвітлила особисту точку зору щодо стигми та дискримінації ВІЛ-позитивних. Даний ролик увійшов до числа кращих, а творча група технікуму стала дипломантом конкурсу і була 1 грудня 2015р. запрошена на церемонію нагородження до America House Kyiv, що у м. Києві разом з представниками USAID, ЮНЄЙДС, Всеукраїнської мережі ЛЖВ та журналістами.

 

 

 

 

Протягом 16-25 березня 2016 р. вже третій рік поспіль продовжував свою просвітницьку діяльність у школах Кривого Рогу міні-проект «Проблеми соціуму», в рамках інформаційно-просвітницького проекту "Покоління небайдужих" молодіжного волонтерського руху "Територія студентських ініціатив".

 

 

Цього навчального року з метою пропаганди відповідального ставлення до навколишнього середовища, привернення уваги суспільства до проблем соціуму та активізації дій молодого покоління, волонтери КДКЕТ запросили на зустріч школярів 9 класу КЗШ №113, а також відвідали ряд шкіл міста: КЗШ №7, 75, 119.

 

 

Робота традиційною розпочалася розповіддю волонтерів про наш навчальний заклад, спеціальності, переваги та перспективи обраних професій. Після профорієнтаційної бесіди, учасники проекту ознайомили школярів із напрямами роботи та специфікою волонтерського руху, розкрили сутність соціальної реклами і за її допомогою висвітлили нагальні проблеми суспільства й запропонували власні варіанти їх розв’язання.

 

 

До уваги школярів були запропоновані соціальні ролики від фахівців рекламної галузі, а також рекламні роботи, що створені власноруч студентами КДКЕТ.

 

 

У ході всієї роботи, школярі були активно задіяні в процесі. Вони розпізнавали серед маси представленої реклами саме соціальну рекламу, розвивали креативне та критичне мислення за рахунок ідентифікації соціальних проблем, що закладені в сутність реклами, яка пропонувалася до уваги аудиторії. Наприкінці заходу, школярі мали можливість висловити свої думки, щодо побаченого й почутого та запропонувати власні шляхи розв’язання соціальних проблем. А проблем, як завжди, було представлено безліч – це й «екологія душі», і проблеми накопичення сміття, і родинні конфлікти та багато іншого, не менш важливого та нагального.

 

Під час роботи учасники руху знайшли багато однодумців, а небайдужість та цікавість школярів зайвий раз додала впевненості та переконала волонтерів, що їх робота зовсім недаремна, вони – на правильному шляху!

 

 

 

2016-2017н.р.

 

ІІ відбірковий загальнотехнікумівський етап Студентського фестивалю соціальної реклами

«Технології перетворення світу – погляд молоді».

 

01.02.2017р. в стінах КДКЕТ пройшов ІІ відбірковий загальнотехнікумівський етап Студентського фестивалю соціальної реклами «Технології перетворення світу – погляд молоді».

 

 

Конкурсна програма фестивалю об’єднала під одним дахом творчі роботи волонтерів КДКЕТ. В рамках заходу студенти-волонтери різних спеціальностей говорили однією мовою – мовою суспільних проблем людства.

 

 

Кожен конкурсант розповідав про наболіле, висловлював власне ставлення до проблеми та пропонував шляхи її розв’язання через соціальну рекламу. Яскраво, креативно, з особливим запалом юні рекламісти гідно захистили свої роботи, створивши неповторну атмосферу натхнення та творчості.

 

 

Всі рекламні роботи, що надійшли на конкурс, мали соціальну спрямованість: здоровий спосіб життя, захист довкілля, проти абортів, захист тварин, доброчесність в освіті тощо.

 

 

Оцінювало конкурсну програму компетентне журі у складі заступника директора з НР Сакви В.М., заступника директора з ВР Хомяк О.А., викладача комп’ютеризації Заволоки Т.І., яке визначило переможців у таких номінаціях:

 

- оригінал-макет друкованої реклами - студентка гр. РС-16-2 Рублівська Анна та студентка гр. ТКД-15-1 Кузєванова Анна;

- реклама у вигляді презентації – студент гр. ХТ-16-1 Письменний Богдан та студентка гр. РС-16-1 Бевзюк Олександра;

- відеореклама – творча гр. студентів гр. ТКД-15-2 та студентка ВХП-15-1 Таібова Каріна.

 

 

Далі на переможців чекає ІІІ етап фестивалю, в рамках якого студенти будуть представляти наш навчальний заклад на рівні регіону. Маємо надію на перемогу і бажаємо всім молодим талантам на майбутнє ще сміливіших творчих задумів, впевненості та креативної майстерності!

 

 

Регіональний студентський фестиваль соціальної реклами

«Технології перетворення світу – погляд молоді»

 

30.03.2017р. на базі Криворізького державного комерційно-економічного технікуму відбувся регіональний студентський фестиваль соціальної реклами «Технології перетворення світу – погляд молоді » серед студентів ВНЗ І-ІІ рівня акредитації Північного регіону міста Кривого Рогу.

 

 

 

Слід зазначити, що традиція проведення соціально спрямованого фестивалю зародилася декілька років тому на теренах КДКЕТ в рамках діяльності волонтерського міні-проекту «Проблеми соціуму». Тематика студентських робіт виявилася настільки значущою та актуальною, що зацікавила і колег-викладачів, і студентство з інших місцевих вишів. Масштаб фестивалю значно розширився, охопив Північний регіон і вперше проводився в рамках діяльності Регіонального методичного об’єднання викладачів комерційних дисциплін. Організатор заходу – голова РМО Галямар В.О.

 

Даний захід мав за мету виявлення та розвиток обдарованих студентів, стимулювання їх творчого самовдосконалення, формування соціальної відповідальності та активної життєвої позиції, вміння аргументувати власну точку зору, поглиблення знань з комерційних дисциплін в сфері маркетингу, реклами, сучасних технологій та інструментів ринку реклами.

 

Учасниками Фестивалю стали студенти п’яти ВНЗ І-ІІ р.а. Північного регіону міста Кривого Рогу, їх наукові керівники, а також студенти КДКЕТ, члени наукового студентського товариства «Дослідник».

 

 

 

Загалом, чисельній аудиторії було представлено 26 студентських рекламних робіт згідно обраних номінацій:

 

1. Оригінал-макет друкованої реклами;

2. Реклама у вигляді презентацій;

3. Відеореклама;

4. Слоган-реклама.

 

Переможцями стали:

 

Номінація

Навчальний заклад

ПІП учасника

ПІП керівника

Оригінал-макет друкованої реклами

Гірничо-електромеханічний коледж ДВНЗ КНУ

 

Іванова Анжеліка

 

Бардукова Л.Є.

Реклама у вигляді презентацій

Криворізький державний комерційно-економічний технікум

Письменний Богдан

Біла І.В.

Відеореклама

Автотранспортний коледж ДВНЗ КНУ

 

Творча група студентів у складі Пенаєва Сергія, Кухти Катерини, Пугача Сергія

Дяченко В.О.

Слоган-реклама

Криворізький державний комерційно-економічний технікум

Водопян Вероніка

Біла І.В.

Гран-прі фестивалю

Індустріальний коледж ДВНЗ КНУ

 

Пітенко Іван

Тимошенко А.В.

 

 

 

V Всеукраїнський дистанційний конкурс студентських наукових робіт

із соціальної педагогіки/соціальної роботи

 

В рамках роботи волонтерського руху «Територія студентських ініціатив» міні-проекту «Проблеми соціуму» юні волонтери Криворізький державний комерційно-економічний технікум вперше брали участь у V Всеукраїнському дистанційному конкурсі студентських та учнівських наукових робіт із соціальної педагогіки/соціальної роботи, що проводиться п’ятий рік поспіль за ініціативи Житомирського державного університету імені Івана Франка.

 

На конкурс було відправлено п’ять робіт з актуальних соціальних проблем молоді, які є дослідницькими за своїм характером, мають наукове та прикладне значення, з метою попередження або подолання негативних явищ у суспільстві.

 

Всі роботи «Шкідливі звички», «Фатальний день», «Паління?», «Наркотикам СТОП!», «Діти без дня народження» вдало пройшли реєстрацію та тестування й були прийняті до участі у конкурсі ІІ туру, який стартував з 13 березня по 15 травня 2017 року. Всього взяли участь у даному заході 114 робіт учасників з різних регіонів України.

 

Студенти Рублівська А. (гр. РС-16-2), Кузєванова А. та Єфимова Б. гр. (ТКД-15-2), Письменний Б. (гр. ХТ-16-1), Бевзюк О. (гр. РС-16-1), використовуючи різні форми соціальної реклами - друкована, фото, відео, активно намагались привернути увагу до соціальних проблем своїми роботами.

 

За результатами голосування в соціальних мережах у віковій категорії «студенти» почесне І місце в номінації «Соціальна реклама» посів Письменний Б., студент гр. ХТ-16-1 (керівники Біла І.В. і Галямар В.О).

 

 

відео "Переможці конкурсу соціальної реклами"

 

 

 

2017-2018н.р.

 

01.11.2017р. в актовій залі Криворізького державного комерційно-економічного технікуму, в рамках роботи міні-проекту «Проблеми соціуму» молодіжного волонтерського руху «Територія студентських ініціатив», для студентської громади КДКЕТ було яскраво презентовано один із перспективних напрямів розвитку нашого міста – промисловий туризм. Докладніше.

 

Щорічно 21 лютого всі туристичні міста та регіони світу відзначають Всесвітній день екскурсовода. І наш навчальний заклад не є виключенням. Студентський та педагогічний колективи розуміють, що Кривий Ріг – це не просто потужний індустріальний центр України, а унікальний край з грандіозними рукотворними об’єктами: домнами, кар’єрами, шахтами, копрами. Докладніше.

 

Продовжуючи свою роботу в рамках молодіжного волонтерського руху «Територія студентських ініціатив» міні-проекту «Проблеми соціуму» Криворізького державного комерційно-економічного технікуму, його активні учасники, студенти та викладачі-консультанти Галямар В.О., Біла І.В. відвідали 24.02.2018р. туристичну виставку «Ярмарок екскурсій», що розмістилася у стінах ТРК «Сонячна галерея». Докладніше.

 

 

13 березня 2018р. в стінах КДКЕТ пройшов ІІ загальнотехнікумівський відбірковий етап СТУДЕНТСЬКОГО ФЕСТИВАЛЮ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ «ТЕХНОЛОГІЇ ПЕРЕТВОРЕННЯ СВІТУ – ПОГЛЯД

 

Конкурсна програма фестивалю об’єднала під одним дахом творчі роботи студентів-волонтерів всіх курсів та спеціальностей. В рамках заходу молодь говорила однією мовою – мовою нагальних соціальних проблем людства.

 

Кожен конкурсант розповідав про наболіле, висловлював власне ставлення до проблеми та пропонував шляхи її розв’язання через соціальну рекламу. Яскраво, креативно, з особливим запалом юні волонтери гідно захистили свої роботи, створивши неповторну атмосферу натхнення та творчості.

 

Всі рекламні роботи, що надійшли на конкурс, мали соціальну спрямованість. 35 учасників переймалися проблемами захисту довкілля, прав людини, абортів, наркоманії, сирітства, графіті, любові до Батьківщини тощо.

 

Оцінювало конкурсну програму компетентне журі у складі заступника директора з НР Сакви В.М., заступника директора з ВР Хомяк О.А., викладача комп’ютеризації Заволоки Т.І., зав. навчально-методичної лабораторії Бабіч Н.П., яке визначило переможців у таких номінаціях:

 

- оригінал-макет друкованої реклами - студентки гр. ПТБ-16-2 Нелупенко В., Кімлик В., Зданевич Ю. (керівник Біла І.В.) та студентка гр. ТКД-15-1 Романенко Ю. (керівник Біла І.В.);

- реклама у вигляді презентації – студентка гр. ПТБ-17-2 Чернецова Х. (керівник Захарченко Т.Й.), студентка гр. ГС-16-1 Гросул Д. (керівник Біла І.В.), студентка гр. РС-16-2 Фартушна Д. (керівник Біла І.В.);

- відеореклама – студентки гр. РС-16-2 Назарчук А., Костяк Л., Солодка С., Рублівська А. (керівник Біла І.В.);

- слоган-реклама – студентка гр. ПТБ-17-1 Мошкало Т. та РС-16-1 Махиня О. (керівник Біла І.В.), студентка гр. ТКД-15-1 Лашкул М. (керівник Константінова Н.В.)

 

Далі на переможців чекає ІІІ етап фестивалю, в рамках якого студенти будуть представляти наш навчальний заклад на рівні регіону. Маємо надію на перемогу і бажаємо всім молодим талантам на майбутнє ще сміливіших творчих задумів, впевненості та креативної майстерності!

 

20.03.2018р. у Криворізькій виставковій залі відбулося відкриття виставки соціального плаката "Я МАЮ ПРАВО!". Автори робіт - студенти з восьми вищих навчальних закладів міста, які брали участь у відповідному конкурсі в грудні 2017 року. Докладніше.

 

21 березня 2018р. на базі Автотранспортного коледжу ДВНЗ КНУ відбувся регіональний студентський фестиваль соціальної реклами «Технології перетворення світу – погляд молоді» серед студентів ВНЗ І-ІІ рівня акредитації Північного регіону м. Кривий Ріг. Керівник регіонального методичного об’єднання – Галямар В.О. Докладніше.

 

повернутись на Волонтерський проект