E-mail: kdketnet@gmail.com

 

МІНІ-ПРОЕКТ «ПРОБЛЕМИ СОЦІУМУ»

(реалізується в межах інформаційно-просвітницького волонтерського проекту «Покоління небайдужих»)

 

 

 

Мета проекту - зміна моделей суспільної поведінки і залучення уваги школярів до проблем соціуму.

 

Завдання:

• виховання позитивної громадської позиції молодого покоління через засоби реклами;

підвищення обізнаності молоді з питань відповідального споживання товарів та послуг;

• виховання почуття самосвідомості, власної значущості та творчої ініціативи;

• формування громадської думки, привертання уваги до актуальних проблем суспільного життя.

 

Очікувані результати:

• підвищення рівня споживацьких знань у молоді;

• набуття навичок відповідального споживання товарів та послуг у сучасному світі;

• формування активної позиції молоді щодо проблем соціуму, активізація дій по їх вирішенню.

 

Керівник міні-проекту «Проблеми соціуму» – Авраменко Катерина, студентка гр. ПТБ-18-2.

 

Активісти проекту – Ларіонова Вікторія, Трипадуш Інна, Ващеко Анна, Величко Кароліна, студентки гр. ПТБ-18-2 та Кічій Тетяна, Михайлюк Валерія, Кравченко Карина, студентки гр. ПТБ-18-1.

 

Координатори проекту – Галямар В.О., Біла І.В., викладачі комерційних дисциплін.

Канал на YouTube

 

Людство, за період свого існування, пережило чимало соціальних проблем. Кожна епоха має свої особливості, але наша сучасність пронизана глобальними проблемами, деякі з них, якщо все залишити без змін, можуть призвести до надзвичайних катастроф. Саме тому, в рамках вивчення комерційних дисциплін таких, як «Основи маркетингу», «Торгова реклама», «Рекламно-інформаційна діяльність», започатковано щорічну традицію проведення Студентського фестивалю соціальної реклами. Соціальна реклама дає змогу висвітлити всі негаразди життя, які можуть стосуватися питань здорового способу життя, охорони здоров’я, охорони природи, збереження енергоресурсів, профілактики правопорушень, соціального захисту, безпеки населення, відповідального споживання товарів тощо. У такій рекламі не згадуються ні конкретна продукція, ні її виробник, розкривається тільки відповідна проблема. Студенти, занурюючись в глибини явищ, подій та проблем, створюють рекламні роботи у вигляді друкованої реклами, рекламних презентацій та роликів. Вони навчаються не тільки створювати рекламні роботи, основна місія – виділити проблему, розкрити її сутність та запропонувати власні варіанти розв’язання. «Участь у цьому фестивалі надихнула нас на створення нового міні-проекту «Проблеми соціуму». - стверджують активісти міні-проекту. «Нам захотілося притягти увагу до даних проблем більшу кількість активної молоді, активізувати діяльність мешканців міста, тому ми вирішили розширити межі фестивалю і поділитися своїми напрацюваннями з більш широким загалом». – ділиться керівник проекту Романенко Юлія. «Спочатку, ми знайомимо всіх охочих з напрямками роботи та специфікою волонтерського руху, потім розкриваємо сутність соціальної реклами і починаємо діяти, за допомогою висвітлення проблем та їх варіантів розв’язання через соціальну рекламу.

 

До уваги молоді ми пропонуємо рекламні ролики, що створені фахівцями в даній галузі, а також рекламні роботи, що створені власноруч студентами-учасниками фестивалю.

 

В процесі роботи з аудиторією, до її уваги пропонується низка вправ різного характеру.

 

По-перше, це вправи тренувального характеру. Слухачам пропонують розпізнати серед маси представленої соціальної реклами, що за проблема зашифрована у кожному рекламному зверненні.

 

 

 

По-друге, вправи на розвиток креативного та критичного мислення. Аудиторії пропонується переглянути низку соціального відео та презентаційного матеріалу і вступити до обговорення проблем, що в них зашифровані й запропонувати власні шляхи розв’язання. Проблем безліч – це й екологія душі, і відповідальне лісоспоживання, і проблеми накопичення сміття, і родинні конфлікти та багато іншого актуального на даний момент.

 

 

 

Наприкінці роботи, слухачам дається можливість висловити власну думку з приводу того, чого вони навчилися під час зустрічі, що дізналися нового, що відчули, що напевне змінять у своєму житті.

 

 

Під час нашої роботи ми вже знайшли однодумців, підтримку, навчилися самостійно вирішувати велику кількість проблем і тепер точно переконані, що всі наші намагання зовсім недаремні.

 

МИ ВІРИМО В ТЕ, ЩО КОЖЕН З НАС МОЖЕ БУТИ СУМЛІННИМ ГРОМАДЯНИНОМ, ВІДПОВІДАЛЬНИМ СПОЖИВАЧЕМ І ПРОСТО ЧУЙНОЮ, НЕБАЙДУЖОЮ ЛЮДИНОЮ. ДЛЯ ЦЬОГО ПОТРІБНО ЛИШЕ ДОСТУКАТИСЯ ДО СЕРДЕЦЬ, ЗАПАЛИТИ ВОГНИК НАДІЇ, ЗНАЙТИ ПРИБІЧНИКІВ І ОДНОДУМЦІВ ТА ДІЯТИ. А ДІЯТИ ПОТРІБНО ВЖЕ ЗАРАЗ, БО ЗАВТРА МОЖЕ БУТИ ЗАНАДТО ПІЗНО!»

 

 

Відеорепортаж молодіжної телепередачі "Студія" ТРК "Рудана" на базі КНВК №35 (mp4).

 

Маршрути:

 

 

 

 

 

 

 

 

2015-2016 н.р.

 

У червні 2015р. Всеукраїнської мережею ЛЖВ був оголошений Всеукраїнський конкурс соціальних відеороликів, присвячених темі протидії стигмі та дискримінації щодо ВІЛ-позитивних людей у сферах, з якими вони стикаються найчастіше, а саме - сфера надання медичної допомоги, освіти, соціальних стосунків, працевлаштування тощо.

 

 

 

В рамках роботи волонтерського руху «Територія студентських ініціатив» міні-проекту «Проблеми соціуму», творча група КДКЕТ створила власний соціальний ролик «ВІЛ – це не вирок», в якому висвітлила особисту точку зору щодо стигми та дискримінації ВІЛ-позитивних. Даний ролик увійшов до числа кращих, а творча група технікуму стала дипломантом конкурсу і була 1 грудня 2015р. запрошена на церемонію нагородження до America House Kyiv, що у м. Києві разом з представниками USAID, ЮНЄЙДС, Всеукраїнської мережі ЛЖВ та журналістами.

 

 

 

 

Протягом 16-25 березня 2016 р. вже третій рік поспіль продовжував свою просвітницьку діяльність у школах Кривого Рогу міні-проект «Проблеми соціуму», в рамках інформаційно-просвітницького проекту "Покоління небайдужих" молодіжного волонтерського руху "Територія студентських ініціатив".

 

 

Цього навчального року з метою пропаганди відповідального ставлення до навколишнього середовища, привернення уваги суспільства до проблем соціуму та активізації дій молодого покоління, волонтери КДКЕТ запросили на зустріч школярів 9 класу КЗШ №113, а також відвідали ряд шкіл міста: КЗШ №7, 75, 119.

 

 

Робота традиційною розпочалася розповіддю волонтерів про наш навчальний заклад, спеціальності, переваги та перспективи обраних професій. Після профорієнтаційної бесіди, учасники проекту ознайомили школярів із напрямами роботи та специфікою волонтерського руху, розкрили сутність соціальної реклами і за її допомогою висвітлили нагальні проблеми суспільства й запропонували власні варіанти їх розв’язання.

 

 

До уваги школярів були запропоновані соціальні ролики від фахівців рекламної галузі, а також рекламні роботи, що створені власноруч студентами КДКЕТ.

 

 

У ході всієї роботи, школярі були активно задіяні в процесі. Вони розпізнавали серед маси представленої реклами саме соціальну рекламу, розвивали креативне та критичне мислення за рахунок ідентифікації соціальних проблем, що закладені в сутність реклами, яка пропонувалася до уваги аудиторії. Наприкінці заходу, школярі мали можливість висловити свої думки, щодо побаченого й почутого та запропонувати власні шляхи розв’язання соціальних проблем. А проблем, як завжди, було представлено безліч – це й «екологія душі», і проблеми накопичення сміття, і родинні конфлікти та багато іншого, не менш важливого та нагального.

 

Під час роботи учасники руху знайшли багато однодумців, а небайдужість та цікавість школярів зайвий раз додала впевненості та переконала волонтерів, що їх робота зовсім недаремна, вони – на правильному шляху!

 

 

 

2016-2017н.р.

 

ІІ відбірковий загальнотехнікумівський етап Студентського фестивалю соціальної реклами

«Технології перетворення світу – погляд молоді».

 

01.02.2017р. в стінах КДКЕТ пройшов ІІ відбірковий загальнотехнікумівський етап Студентського фестивалю соціальної реклами «Технології перетворення світу – погляд молоді».

 

 

Конкурсна програма фестивалю об’єднала під одним дахом творчі роботи волонтерів КДКЕТ. В рамках заходу студенти-волонтери різних спеціальностей говорили однією мовою – мовою суспільних проблем людства.

 

 

Кожен конкурсант розповідав про наболіле, висловлював власне ставлення до проблеми та пропонував шляхи її розв’язання через соціальну рекламу. Яскраво, креативно, з особливим запалом юні рекламісти гідно захистили свої роботи, створивши неповторну атмосферу натхнення та творчості.

 

 

Всі рекламні роботи, що надійшли на конкурс, мали соціальну спрямованість: здоровий спосіб життя, захист довкілля, проти абортів, захист тварин, доброчесність в освіті тощо.

 

 

Оцінювало конкурсну програму компетентне журі у складі заступника директора з НР Сакви В.М., заступника директора з ВР Хомяк О.А., викладача комп’ютеризації Заволоки Т.І., яке визначило переможців у таких номінаціях:

 

- оригінал-макет друкованої реклами - студентка гр. РС-16-2 Рублівська Анна та студентка гр. ТКД-15-1 Кузєванова Анна;

- реклама у вигляді презентації – студент гр. ХТ-16-1 Письменний Богдан та студентка гр. РС-16-1 Бевзюк Олександра;

- відеореклама – творча гр. студентів гр. ТКД-15-2 та студентка ВХП-15-1 Таібова Каріна.

 

 

Далі на переможців чекає ІІІ етап фестивалю, в рамках якого студенти будуть представляти наш навчальний заклад на рівні регіону. Маємо надію на перемогу і бажаємо всім молодим талантам на майбутнє ще сміливіших творчих задумів, впевненості та креативної майстерності!

 

 

Регіональний студентський фестиваль соціальної реклами

«Технології перетворення світу – погляд молоді»

 

30.03.2017р. на базі Криворізького державного комерційно-економічного технікуму відбувся регіональний студентський фестиваль соціальної реклами «Технології перетворення світу – погляд молоді » серед студентів ВНЗ І-ІІ рівня акредитації Північного регіону міста Кривого Рогу.

 

 

 

Слід зазначити, що традиція проведення соціально спрямованого фестивалю зародилася декілька років тому на теренах КДКЕТ в рамках діяльності волонтерського міні-проекту «Проблеми соціуму». Тематика студентських робіт виявилася настільки значущою та актуальною, що зацікавила і колег-викладачів, і студентство з інших місцевих вишів. Масштаб фестивалю значно розширився, охопив Північний регіон і вперше проводився в рамках діяльності Регіонального методичного об’єднання викладачів комерційних дисциплін. Організатор заходу – голова РМО Галямар В.О.

 

Даний захід мав за мету виявлення та розвиток обдарованих студентів, стимулювання їх творчого самовдосконалення, формування соціальної відповідальності та активної життєвої позиції, вміння аргументувати власну точку зору, поглиблення знань з комерційних дисциплін в сфері маркетингу, реклами, сучасних технологій та інструментів ринку реклами.

 

Учасниками Фестивалю стали студенти п’яти ВНЗ І-ІІ р.а. Північного регіону міста Кривого Рогу, їх наукові керівники, а також студенти КДКЕТ, члени наукового студентського товариства «Дослідник».

 

 

 

Загалом, чисельній аудиторії було представлено 26 студентських рекламних робіт згідно обраних номінацій:

 

1. Оригінал-макет друкованої реклами;

2. Реклама у вигляді презентацій;

3. Відеореклама;

4. Слоган-реклама.

 

Переможцями стали:

 

Номінація

Навчальний заклад

ПІП учасника

ПІП керівника

Оригінал-макет друкованої реклами

Гірничо-електромеханічний коледж ДВНЗ КНУ

 

Іванова Анжеліка

 

Бардукова Л.Є.

Реклама у вигляді презентацій

Криворізький державний комерційно-економічний технікум

Письменний Богдан

Біла І.В.

Відеореклама

Автотранспортний коледж ДВНЗ КНУ

 

Творча група студентів у складі Пенаєва Сергія, Кухти Катерини, Пугача Сергія

Дяченко В.О.

Слоган-реклама

Криворізький державний комерційно-економічний технікум

Водопян Вероніка

Біла І.В.

Гран-прі фестивалю

Індустріальний коледж ДВНЗ КНУ

 

Пітенко Іван

Тимошенко А.В.

 

 

 

V Всеукраїнський дистанційний конкурс студентських наукових робіт

із соціальної педагогіки/соціальної роботи

 

В рамках роботи волонтерського руху «Територія студентських ініціатив» міні-проекту «Проблеми соціуму» юні волонтери Криворізький державний комерційно-економічний технікум вперше брали участь у V Всеукраїнському дистанційному конкурсі студентських та учнівських наукових робіт із соціальної педагогіки/соціальної роботи, що проводиться п’ятий рік поспіль за ініціативи Житомирського державного університету імені Івана Франка.

 

На конкурс було відправлено п’ять робіт з актуальних соціальних проблем молоді, які є дослідницькими за своїм характером, мають наукове та прикладне значення, з метою попередження або подолання негативних явищ у суспільстві.

 

Всі роботи «Шкідливі звички», «Фатальний день», «Паління?», «Наркотикам СТОП!», «Діти без дня народження» вдало пройшли реєстрацію та тестування й були прийняті до участі у конкурсі ІІ туру, який стартував з 13 березня по 15 травня 2017 року. Всього взяли участь у даному заході 114 робіт учасників з різних регіонів України.

 

Студенти Рублівська А. (гр. РС-16-2), Кузєванова А. та Єфимова Б. гр. (ТКД-15-2), Письменний Б. (гр. ХТ-16-1), Бевзюк О. (гр. РС-16-1), використовуючи різні форми соціальної реклами - друкована, фото, відео, активно намагались привернути увагу до соціальних проблем своїми роботами.

 

За результатами голосування в соціальних мережах у віковій категорії «студенти» почесне І місце в номінації «Соціальна реклама» посів Письменний Б., студент гр. ХТ-16-1 (керівники Біла І.В. і Галямар В.О).

 

 

відео "Переможці конкурсу соціальної реклами"

 

 

 

2017-2018н.р.

 

01.11.2017р. в актовій залі Криворізького державного комерційно-економічного технікуму, в рамках роботи міні-проекту «Проблеми соціуму» молодіжного волонтерського руху «Територія студентських ініціатив», для студентської громади КДКЕТ було яскраво презентовано один із перспективних напрямів розвитку нашого міста – промисловий туризм:

 

Техногенна унікальність Кривбасу – платформа розвитку промислового туризму

 

 

Зустріч з провідним фахівцем у цій галузі, кандидатом географічних наук, доцентом, завідувачем кафедрою фізичною географії, краєзнавства та туризму Криворізького державного педагогічного університету, розробником багатьох екскурсійних маршрутів міста Казаковим Володимиром Леонідовичем організували активісти міні-проекту та їх наставники-консультанти Галямар В.О. й Біла І.В.

 

Вже другий рік поспіль, зацікавившись історією розвитку індустріального Кривбасу, техногенними проблемами міста та реальними шляхами їх подолання, волонтерські групи освоюють туристичні маршрути означеного напряму. Ці спільні мандрівки перетворили студентів на справжніх патріотів рідного краю, допомогли їм побачити рідне місто дещо по-іншому: вражаюче потужним, залізним монстром та зануреним в зелено-квіткові хвилі красенем одночасно.

 

 

Володимир Леонідович аргументовано довів студентському загалу, що Кривий Ріг може і повинен стати центром промислового туризму в Україні, тому що індустріальна спадщина нашого міста немає аналогів як в нашій країні, так і в інших європейських державах. У нас є одна з найбільших в Європі доменна піч, безліч провальних воронок, деякі з яких заповнені живописними штучними озерами. Вже кілька років туристів водять в дореволюційні шахти, на діючі кар’єри, піднімають на відвали.

 

 

В ході розповіді було презентовано найпопулярніші маршрути, серед яких «Кривий Ріг – місто руди і металу», «Індустріальна перлина України», «Північне сяйво Кривого Рогу», «Гостинний Центральний гірничозбагачувальний комбінат», «До кар'єру Південного ГЗК», «Крізь призму залізничних колій», «Кривий Ріг – шахтарський», «У темряву підземель Стародобровольського рудника», «З висоти Бурщицького відвалу», «Сплав на байдарках по річці Інгулець» та ін.

 

Емоційна та переконлива розповідь дала змогу зрозуміти всім присутнім, що розвиток промислового туризму може стати дієвим поштовхом для розвитку Криворіжжя, створивши додаткову індустрію та інфраструктуру, нові робочі міста, притягти інвестиції.

 

Вже сьогодні ринку промислового туризму конче необхідні екскурсоводи, аніматори, менеджери, фахівці сфери обслуговування (торгівлі, готелів, ресторанів). І ці потреби цілком можуть задовольнити випускники нашого навчального закладу.

 

 

Сотні відпочиваючих з інших міст України та держав світу щороку приїжджають в індустріальний центр для того, щоб побачити те, на що ми не звертаємо уваги. В Україні туристичний Кривий Ріг відомий, як Кривий Ріг – авіаційний, велосипедний, екстремальний, промисловий.

 

Як говорять криворізькі екскурсоводи: «Поки нам недоступний Марс, ласкаво просимо в Кривбас!» Тож долучаємося до промислового туризму, вивчаємо наше місто та його історію по-новому!

 

 

 

Щорічно 21 лютого всі туристичні міста та регіони світу відзначають Всесвітній день екскурсовода. І наш навчальний заклад не є виключенням. Студентський та педагогічний колективи розуміють, що Кривий Ріг – це не просто потужний індустріальний центр України, а унікальний край з грандіозними рукотворними об’єктами: домнами, кар’єрами, шахтами, копрами. З 2013 року наше місто стало туристично привабливим та отримало безліч переваг для розвитку індустрії, але залишається безліч проблем.

 

 

В зв’язку з цим, активні учасники міні-проекту «Проблеми соціуму» молодіжного волонтерського руху «Територія студентських ініціатив» Криворізького державного комерційно-економічного технікуму неодноразово занурювалися в історію індустріального Кривбасу та долучалися до розгляду й розв’язання техногенних, екологічних, енергетичних проблем міста. З цією метою студенти освоюють унікальні екскурсійні маршрути нашого міста, його промислових зон.

 

Долаючи десятки екскурсійних кілометрів, юні волонтери багато разів переконувалися у тому, що наше місто неймовірно видовищне, захоплююче та вражаюче не тільки за своїми масштабами, а й промисловими пейзажами, індустріальною спадщиною, унікальними ландшафтами.

 

 

Маючи за плечима унікальний досвід, масу вражень та переповнені серця, учасники міні-проекту «Проблеми соціуму» та їх консультанти викладачі Галямар В.О. і Біла І.В. вирішили в цьому році взяти участь у конкурсі відгуків на тему "Мої враження від криворізьких екскурсій", який був оголошений управлінням економіки виконкому міської ради. Волонтерська команда КДКЕТ подала на конкурс дві роботи: відеоролик та презентацію з есе. Ці роботи визнано переможцями за кількістю вподобань на сторінці Facebook "Кривий Ріг туристичний". КДКЕТівців відмітили під час проведення міських урочистих заходів з нагоди Міжнародного дня екскурсовода у міськвиконкомі, де вони були нагороджені пам’ятними сувенірами та стали учасниками святкової екскурсійної програми. Маршрут передбачав відвідування Музею трудової слави ЦГЗКа, поїздку на Глеюватський кар’єр.

 

 

Створений ще у 1982р. сучасно переформатований музей сьогодні нараховує 4500 експозицій, які занурюють екскурсантів у світ руди та металу. Демонстраційні стенди, інсталяції, натуральні взірці яскраво ілюструють історію і сьогодення комбінату.

 

 

З оглядового майданчику Глеюватського кар’єру для екскурсантів відкрилися різнокольорові схили міста. Це діючий кар’єр, місто видобутку руди і залізняків, й неймовірно видовищне та масштабно вражаюче місце. Учасники святкової екскурсії дізналися багато цікавої інформації про мінеральні багатства Кривого Рогу, масштаби родовища, його запаси, особливості ведення робіт і мали змогу спостерігати за закладанням вибухівки для масового вибуху. Екскурсоводам та організаторам вдалося перегорнути і маловідомі сторінки історії кар’єру й міста в цілому. Волонтери мали змогу помилуватися самоскидом-велетнем БІЛАЗом-багатотонником, забратися у його кабіну, відчути себе водієм цього гіганту промислового транспорту.

 

 

Недаремно криворізькі екскурсоводи стверджують, що Кривий Ріг – це як інша планета, планета червоного кольору, величезних проваль та штучних гір, каньйонів і лісів посеред безмежного українського степу.

 

Всі учасники екскурсії ще раз переконалися в тому, що наше місто – це місто діючої індустрії, центр промислового туризму України.

 

Окрема подяка всім, хто віддав свої голоси за наші конкурсі роботи. Це наша спільна перемога! Долучайтеся до промислового туризму, відкривайте для себе новий Кривий Ріг!

 

 

 

Продовжуючи свою роботу в рамках молодіжного волонтерського руху «Територія студентських ініціатив» міні-проекту «Проблеми соціуму» Криворізького державного комерційно-економічного технікуму, його активні учасники, студенти та викладачі-консультанти Галямар В.О., Біла І.В. відвідали 24.02.2018р. туристичну виставку «Ярмарок екскурсій», що розмістилася у стінах ТРК «Сонячна галерея».

 

 

Учасники заходу змогли ознайомитися з:

 

- різноманітними видами туризму: промисловий, фестивальний, історичний, екологічний, природничий, музейний, екстремальний;

- різними видами екскурсій: комплексні, пішохідні, автобусні, велосипедні, водні;

- колекцією поробного каміння, представленою криворізькою яшмою та променистим кварцитом: природні «котячі», «зміїні», «соколині», «тигрові» очі.

 

 

Особливо яскравою та творчою видалася міні-виставка фоторобіт «Кривий Ріг туристичний – погляд через об’єктив», яка визвала велике захоплення відвідувачів.

 

 

Під час огляду експозицій, студенти взяли участь у вікторині з туристичної тематики. Команда наших найактивніших туристів блискавично відповіла на запитання екскурсоводів та отримала ювілейне видання книги «Залізне серце Кривбасу. Залізний характер, витриманий часом». На сторінках книги висвітлена історія вітчизняної промисловості, міста та його славні надбання.

 

 

Подарунок чекав також і на нашу студентку, Фартушну Дарину, яка посіла трете місце у конкурсі «Приведи друга». Дарина напередодні виставки взяла он-лайн участь у даному конкурсі на сторінці «Кривий Ріг туристичній» у Фейсбуці та була обрана за допомогою сервісу random.org.

 

Цікавим виявився захід із професійної точки зору. Студенти та викладачі мали змогу ознайомитися з виставкою, як із одним зінструментів маркетингу, який характеризується перевагами безпосередньої комунікації й живого контакту з товарами та послугами, а також порядком проведення виставки, її інформаційною підтримкою.

 

Яскраво, цікаво, сучасно та креативно пройшов захід нового формату, підтверджуючи ще раз, що криворізький туризм набирає обертів, стає все більш привабливішим та різноманітнішим.

 

 

 

 

13 березня 2018р. в стінах КДКЕТ пройшов ІІ загальнотехнікумівський відбірковий етап СТУДЕНТСЬКОГО ФЕСТИВАЛЮ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ «ТЕХНОЛОГІЇ ПЕРЕТВОРЕННЯ СВІТУ – ПОГЛЯД

 

Конкурсна програма фестивалю об’єднала під одним дахом творчі роботи студентів-волонтерів всіх курсів та спеціальностей. В рамках заходу молодь говорила однією мовою – мовою нагальних соціальних проблем людства.

 

Кожен конкурсант розповідав про наболіле, висловлював власне ставлення до проблеми та пропонував шляхи її розв’язання через соціальну рекламу. Яскраво, креативно, з особливим запалом юні волонтери гідно захистили свої роботи, створивши неповторну атмосферу натхнення та творчості.

 

Всі рекламні роботи, що надійшли на конкурс, мали соціальну спрямованість. 35 учасників переймалися проблемами захисту довкілля, прав людини, абортів, наркоманії, сирітства, графіті, любові до Батьківщини тощо.

 

Оцінювало конкурсну програму компетентне журі у складі заступника директора з НР Сакви В.М., заступника директора з ВР Хомяк О.А., викладача комп’ютеризації Заволоки Т.І., зав. навчально-методичної лабораторії Бабіч Н.П., яке визначило переможців у таких номінаціях:

 

- оригінал-макет друкованої реклами - студентки гр. ПТБ-16-2 Нелупенко В., Кімлик В., Зданевич Ю. (керівник Біла І.В.) та студентка гр. ТКД-15-1 Романенко Ю. (керівник Біла І.В.);

- реклама у вигляді презентації – студентка гр. ПТБ-17-2 Чернецова Х. (керівник Захарченко Т.Й.), студентка гр. ГС-16-1 Гросул Д. (керівник Біла І.В.), студентка гр. РС-16-2 Фартушна Д. (керівник Біла І.В.);

- відеореклама – студентки гр. РС-16-2 Назарчук А., Костяк Л., Солодка С., Рублівська А. (керівник Біла І.В.);

- слоган-реклама – студентка гр. ПТБ-17-1 Мошкало Т. та РС-16-1 Махиня О. (керівник Біла І.В.), студентка гр. ТКД-15-1 Лашкул М. (керівник Константінова Н.В.)

 

Далі на переможців чекає ІІІ етап фестивалю, в рамках якого студенти будуть представляти наш навчальний заклад на рівні регіону. Маємо надію на перемогу і бажаємо всім молодим талантам на майбутнє ще сміливіших творчих задумів, впевненості та креативної майстерності!

 

20.03.2018р. у Криворізькій виставковій залі відбулося відкриття виставки соціального плаката "Я МАЮ ПРАВО!". Автори робіт - студенти з восьми вищих навчальних закладів міста, які брали участь у відповідному конкурсі в грудні 2017 року. Організатор заходу - Перший криворізький центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Конкурс мав за мету привернути увагу громадськості до проблематики щодо дотримання і захисту прав людини, безпечного довкілля, повагу до особистої гідності тощо.

 

 

До заходу долучилися і волонтери міні-проекту «Проблеми соціуму» Криворізького державного комерційно-економічного технікуму (групи РС-16-2, ПТБ-16-2, РО-15-1, ТКД-15-1) та їх викладачі-координатори Галямар В.О., Біла І.В. Студенти відвідали виставкову залу та ознайомилися з експозицією соціальних плакатів. Своїм розмаїттям тішили око малюнки, аплікації, фотоколажі, інфоографіка творчої та небайдужої молоді міста. Дуже корисною видалася виставка для наших волонтерів та їх викладачів-координаторів, так як їх власна робота у цьому напрямку не зупиняється ні на мить. Було дуже цікаво подивитися на вже знайомі та кричущі проблеми соціуму очима інших людей, на їх форми роботи й їх особисте бачення шляхів розв’язання цих проблем.

 

 

 

В рамках заходу студенти КДКЕТразом зі студентами Донецького юридичного інституту МВС України та Криворізького економічного університетувзяли участь у брейнстормі (мозковому штурмі). Весело, енергійно, з амбіціозним запалом наші юні волонтери виконували різноманітні завдання організаторів. Нестандартна форма роботи з елементами тренінгу викликала підвищений інтерес всіх учасників виставки. Захід закінчився креативним флешмобом.

 

 

Всім охочим долучитися до молодіжного мистецтва, повідомляємо - виставка триватиме 2 тижні! Будуймо небайдуже суспільство разом!

 

 

21 березня 2018р. на базі Автотранспортного коледжу ДВНЗ КНУ відбувся регіональний студентський фестиваль соціальної реклами «Технології перетворення світу – погляд молоді» серед студентів ВНЗ І-ІІ рівня акредитації Північного регіону м. Кривий Ріг. Керівник регіонального методичного об’єднання – Галямар В.О. Докладніше.

 

 

Даний захід мав за мету виявлення та розвиток обдарованих студентів, стимулювання їх творчого самовдосконалення, формування соціальної відповідальності та активної життєвої позиції, вміння аргументувати власну точку зору, поглиблення знань із комерційних дисциплін, у сфері маркетингу, реклами, сучасних технологій та інструментів ринку реклами.

 

Загалом, на розсуд аудиторії та журі було представлено 31 студентська рекламна робота згідно обраних номінацій: оригінал-макет друкованої реклами; реклама у вигляді презентацій; відеореклама; слоган-реклама.

 

Учасники Фестивалю емоційно та яскраво захищали свої рекламні роботи, привертаючи увагу аудиторії до значущих соціальних проблем Криворіжжя, України та світу в цілому, підкреслюючи важливість соціально-відповідальної, громадянської позиції молоді.

 

 

Професійне та неупереджене журі високо оцінило актуальність тематики конкурсних робіт, креативний підхід при формування рекламних звернень, нестандартність ідей, високий рівень володіння комп’ютерною технікою.

 

Призові місця в двох номінаціях вибороли наші студенти: Лашкул Марина («Слоган-реклама»), керівник Константінова Н.В. та Романенко Юлія («Оригінал-макет друкованої реклами»), керівник Біла І.В. А Гран-Прі фестивалю отримала Чернецова Христина, керівник Захарченко Т.Й.

 

Приємно, що численна аудиторія Фестивалю підкреслила надвисокий рівень його організації та проведення, оцінила панування позитивної, творчої атмосфери.

 

 

 

 

2018-2019н.р.

 

Щорічно, 27 вересня світ відзначає Всесвітній день туризму, з метою пропаганди туризму, висвітлення його внеску в економіку світової спільноти, розвитку зв'язків між народами різних країн. Традиційно, до заходів святкування приєднуються і КДКЕТовці, адже індустріальний туризм – візитівка нашого міста. Вивчаючи третій рік поспіль промислові туристичні маршрути, волонтери міні-проекту «Проблеми соціуму» мали можливість ознайомитися з роботою підприємств-гігантів, подолати десятки кілометрів туристичних шляхів різної складності, вивчити нагальні проблеми міста та знайти їх шляхи розв’язання через призму соціальної реклами. Соціальні роботи студентів щороку займають призові міста на конкурсах і фестивалях різних рівнів.

 

Цього року волонтерський міні-проект вже встиг поповнитися новачками. Так, 19.09.2018р. групи ПТБ-18-2 та ПТБ-18-1, на чолі з їх кураторами та координаторами проекту Галямар В.О. і Білою І.В., дружно відправилися на екстрим-екскурсію «Долинами різнокольорових пагорбів Петровського відвалу». Маршрут мав протяжність 5 км та тривав 4 години. Дана місцевістьє унікальним криворізьким техногенним ландшафтом, який не має аналогів у світі.

 

 

Природа створила всю цю красу, а людська праця витягла її з-під землі і показала всьому світу. Долина різнокольорових пагорбів є відмінним тренажером успішного життя, що відображає її злети, падіння і відтінки, подібно до переходу з одного пагорба на інший. Це загартовує, робить сильнішим, вчить бути терплячим і уважним до обраного шляху. І лише після проходження цього захоплюючого, але нерівного шляху, можна відірватися від землі в стрибку істинного блаженства. Все це відчув на собі кожен учасник екскурсії. Піднімаючись на відвал, висота якого 45 метрів (дорівнює висоті пятнадцятиповерхового будинку), юні туристи відчули прилив справжнього адреналіну. Екстрим-стежка привела всіх на вершину відвалу, з якої відкрився дивовижний вид на місто, шахти, кар’єри, чудові пейзажі. Гід-екскурсовод Володимир Огур занурив всіх присутніх у казку місцевої «гори». Дивовижні історії про хазяйку гори, її трон, око та гостинність надала екскурсії відтінок містичності та загадковості.

 

 

Після привалу на галявині для пікніку, студенти та викладачі вирушили до «кам’яного моря». Цей поглинаючий вигляд глибинних порід нашого міста кожного примусив дрейфувати його хвилями. Найцікавіше, що камені цього «моря» екскурсоводи називають «живими», вони сунуться під ногами туристів, що ще більше захоплює екстремалів.

 

 

Все це, поєднуючись з ніжною зеленню природи і запахом степової рослинності, прикрасило студентську екскурсію. Через труднощі сходження на криворізькі відвали, вони є оазисами спокою, безлюдними островами, де у людини з'являється відчуття того, що весь світ належить їй і тільки їй.

 

На відвалах всі бажаючі змогли знайти цікаві мінерали, виміряти радіаційний фон, який до речі, виявився нижчим, ніж у місті, зробити фотографії на незвичайному тлі, накопичити матеріали для майбутньої соціальної реклами та просто познайомитися з новими цікавими людьми Криворіжжя. Долучайтеся до промислового туризму!

 

 

Міжнародний фестиваль соціальної реклами «Molodiya Festival»

 

17.11.2018р., в рамках Міжнародного фестивалю соціальної реклами «Molodiya Festival» наші юні волонтери та їх наставники, викладачі комерційних дисциплін Біла І.В., Галямар В.О., Осадча І.А., мали змогу розширити особистий світогляд, долучившись до перегляду соціальної реклами з різних куточків земної кулі. До наших активістів приєдналися викладачі спецдисциплін Гірничого базового коледжу та Гірничо-електромеханічного коледжу. Вже три роки поспіль студенти Північного регіону міста разом створюють власні соціальні ролики з цікавим сюжетом та змістовним месенджером, намагаючись притягти до актуальних проблем сьогодення суспільство. Роботи презентуються у рамках різних заходів та беруть участь у конкурсах й фестивалях різних рівнів.

 

 

Сьогоднішній захід пройшов під гаслом «Змінюємо світ за допомогою соціальної реклами». Програма показу складалась у співпраці з міжнародним фестивалем креативності Golden Drum (Словенія) та демонструвалася у кінотеатрі «Мультиплек» за підтримки ГО «Рівні» у Кривому Розі. Короткі відео історії від міжнародних правозахисних організацій на тему рівності і толерантності, питань прав людини та дискримінації за ознакою статі, віку, національної ідентичності, сексуальної орієнтації, захисту вразливих груп населення знайшли свого глядача. Кожен із присутніх отримав сили подолати стереотипи, стати відкритішим до розуміння та сприйняття інакшості, доторкнувшись до справжніх цінностей розвинутого суспільства.

 

Набравшись ідей та отримавши творчий досвід, студенти зарядилися енергією на створення власних рекламних робіт та взяття нових горизонтів. Творчої наснаги вам, ЮНІ ВОЛОНТЕРИ! Змінюйте світ, формуйте нові цінності, за допомогою соціальної реклами!

 

https://1kr.ua/news-46150.html?fbclid=IwAR2RDUmwdA6TVOa2X8EguG89YMLtUSYh4vj4T0xFt3kJR6TlFRYcJLe51VE

 

https://www.facebook.com/100010692708457/posts/742127902820293/

 

https://www.facebook.com/100010692708457/posts/742863776080039/

 

повернутись на Волонтерський проект