E-mail: kdketnet@gmail.com

 

МІНІ-ПРОЕКТ «ПРОБЛЕМИ СОЦІУМУ»

(реалізується в межах інформаційно-просвітницького волонтерського проекту «Покоління небайдужих»)

 

 

Мета проекту - зміна моделей суспільної поведінки і залучення уваги школярів до проблем соціуму.

 

Завдання:

• виховання позитивної громадської позиції молодого покоління через засоби реклами;

• підвищення обізнаності шкільної молоді з питань відповідального споживання товарів та послуг;

• творчий розвиток молоді;

• формування громадської думки, привертання уваги до актуальних проблем суспільного життя.

 

Очікувані результати:

• підвищення рівня споживацьких знань у школярів;

• набуття навичок відповідального споживання товарів та послуг у сучасному світі;

• формування активної позиції школярів щодо проблем соціуму, активізація дій по їх вирішенню.

 

Керівник міні-проекту «Проблеми соціуму» – Пахоменко Анна, студентка гр. РО-13-1.

 

Активісти проекту – Волинцев Андрій, Волинцев Артем, Бабіч Анастасія (студенти гр. ТКД-13-2); Лузіна Дар'я, Лук'янчук Олена (студентки гр. ТКД-13-1); Чорнобривець Аліна (студентка гр. ТКД-14-2).

 

Консультанти проекту –Галямар В.О., Біла І.В., викладачі комерційних дисциплін.

 

Людство, за період свого існування, пережило чимало соціальних проблем. Кожна епоха має свої особливості, але наша сучасність пронизана глобальними проблемами, деякі з них, якщо все залишити без змін, можуть призвести до надзвичайних катастроф. Саме тому, в рамках вивчення комерційних дисциплін таких, як «Основи маркетингу», «Торгова реклама», «Рекламно-інформаційна діяльність», започатковано щорічну традицію проведення Студентського фестивалю соціальної реклами. Соціальна реклама дає змогу висвітлити всі негаразди життя, які можуть стосуватися питань здорового способу життя, охорони здоров’я, охорони природи, збереження енергоресурсів, профілактики правопорушень, соціального захисту, безпеки населення, відповідального споживання товарів тощо. У такій рекламі не згадуються ні конкретна продукція, ні її виробник, розкривається тільки відповідна проблема. Студенти, занурюючись в глибини явищ, подій та проблем, створюють рекламні роботи у вигляді друкованої реклами, рекламних презентацій та роликів. Вони навчаються не тільки створювати рекламні роботи, основна місія – виділити проблему, розкрити її сутність та запропонувати власні варіанти розв’язання. «Участь у цьому фестивалі надихнула нас на створення нового міні-проекту «Проблеми соціуму». - стверджують активісти міні-проекту. «Нам захотілося притягти увагу до даних проблем більшу кількість активної молоді, активізувати діяльність мешканців міста, тому ми вирішили розширити межі фестивалю і поділитися своїми напрацюваннями з більш широким загалом». – ділиться керівник проекту Щербина Анастасія. «Спочатку, ми знайомимо всіх охочих з напрямками роботи та специфікою волонтерського руху, потім розкриваємо сутність соціальної реклами і починаємо діяти, за допомогою висвітлення проблем та їх варіантів розв’язання через соціальну рекламу.

 

До уваги молоді ми пропонуємо рекламні ролики, що створені фахівцями в даній галузі, а також рекламні роботи, що створені власноруч студентами-учасниками фестивалю.

 

В процесі роботи з аудиторією, до її уваги пропонується низка вправ різного характеру.

 

По-перше, це вправи тренувального характеру. Слухачам пропонують розпізнати серед маси представленої соціальної реклами, що за проблема зашифрована у кожному рекламному зверненні.

 

 

 

По-друге, вправи на розвиток креативного та критичного мислення. Аудиторії пропонується переглянути низку соціального відео та презентаційного матеріалу і вступити до обговорення проблем, що в них зашифровані й запропонувати власні шляхи розв’язання. Проблем безліч – це й екологія душі, і відповідальне лісоспоживання, і проблеми накопичення сміття, і родинні конфлікти та багато іншого актуального на даний момент.

 

 

 

Наприкінці роботи, слухачам дається можливість висловити власну думку з приводу того, чого вони навчилися під час зустрічі, що дізналися нового, що відчули, що напевне змінять у своєму житті.

 

 

Під час нашої роботи ми вже знайшли однодумців, підтримку, навчилися самостійно вирішувати велику кількість проблем і тепер точно переконані, що всі наші намагання зовсім недаремні.

 

МИ ВІРИМО В ТЕ, ЩО КОЖЕН З НАС МОЖЕ БУТИ СУМЛІННИМ ГРОМАДЯНИНОМ, ВІДПОВІДАЛЬНИМ СПОЖИВАЧЕМ І ПРОСТО ЧУЙНОЮ, НЕБАЙДУЖОЮ ЛЮДИНОЮ. ДЛЯ ЦЬОГО ПОТРІБНО ЛИШЕ ДОСТУКАТИСЯ ДО СЕРДЕЦЬ, ЗАПАЛИТИ ВОГНИК НАДІЇ, ЗНАЙТИ ПРИБІЧНИКІВ І ОДНОДУМЦІВ ТА ДІЯТИ. А ДІЯТИ ПОТРІБНО ВЖЕ ЗАРАЗ, БО ЗАВТРА МОЖЕ БУТИ ЗАНАДТО ПІЗНО!»

 

 

Відеорепортаж молодіжної телепередачі "Студія" ТРК "Рудана" на базі КНВК №35 (mp4).

 

Маршрути:

 

 

 

 

 

 

Протягом 16-25 березня 2016 р. вже третій рік поспіль продовжував свою просвітницьку діяльність у школах Кривого Рогу міні-проект «Проблеми соціуму», в рамках інформаційно-просвітницького проекту "Покоління небайдужих" молодіжного волонтерського руху "Територія студентських ініціатив".

 

 

Цього навчального року з метою пропаганди відповідального ставлення до навколишнього середовища, привернення уваги суспільства до проблем соціуму та активізації дій молодого покоління, волонтери КДКЕТ запросили на зустріч школярів 9 класу КЗШ №113, а також відвідали ряд шкіл міста: КЗШ №7, 75, 119.

 

 

Робота традиційною розпочалася розповіддю волонтерів про наш навчальний заклад, спеціальності, переваги та перспективи обраних професій. Після профорієнтаційної бесіди, учасники проекту ознайомили школярів із напрямами роботи та специфікою волонтерського руху, розкрили сутність соціальної реклами і за її допомогою висвітлили нагальні проблеми суспільства й запропонували власні варіанти їх розв’язання.

 

 

До уваги школярів були запропоновані соціальні ролики від фахівців рекламної галузі, а також рекламні роботи, що створені власноруч студентами КДКЕТ.

 

 

У ході всієї роботи, школярі були активно задіяні в процесі. Вони розпізнавали серед маси представленої реклами саме соціальну рекламу, розвивали креативне та критичне мислення за рахунок ідентифікації соціальних проблем, що закладені в сутність реклами, яка пропонувалася до уваги аудиторії. Наприкінці заходу, школярі мали можливість висловити свої думки, щодо побаченого й почутого та запропонувати власні шляхи розв’язання соціальних проблем. А проблем, як завжди, було представлено безліч – це й «екологія душі», і проблеми накопичення сміття, і родинні конфлікти та багато іншого, не менш важливого та нагального.

 

Під час роботи учасники руху знайшли багато однодумців, а небайдужість та цікавість школярів зайвий раз додала впевненості та переконала волонтерів, що їх робота зовсім недаремна, вони – на правильному шляху!

 

повернутись на Волонтерський проект