E-mail: kdketnet@gmail.com

 

Соціально-психологічна служба

 

    

Служба психологічної підтримки                                               Служба соціального супроводу

 

Служба психологічної підтримки

 

Психологічна підтримка

 

Важливим напрямком виховної роботи зі студентами КДКЕТ є психологічна допомога, що сприяє адаптації студентів до умов навчання, гармонійному розвитку особистості майбутнього фахівця, готовності учасників освітнього процесу до ефективної взаємодії в процесі навчання, збереженню фізичного та психічного здоров’я студентів.

 

 

 

Практичний психолог

 

Кириченко

Олександра Олександрівна

 

 - Стаж роботи на посаді практичного психолога – 2 роки.

 - Загальний стаж роботи в КДКЕТ – 10 років.

 - Освіта: 2006р. – КДКЕТ, спеціальність “Організація обслуговування населення”; 2010 р. – ДонНУЕТ ім. М. Туган-Барановського, спеціальність «Товарознавство та комерційна діяльність»; 2014 р. – ДВНЗ «Запорізький національний університет», спеціальність «Психологія».

 

(кабінет психолога знаходиться в громадсько-побутовому корпусі)

 

 

"Дива, на які ми здатні, обмежені лише нашою свідомістю"

 

 

Робота практичного психолога здійснюється за такими напрямками:

 

прикладна психодіагностика (групова та індивідуальна форма);

консультаційна робота;

психокорекційна та розвивальна робота;

психологічна просвіта;

організаційно-методична робота.

 

 

Прикладна психодіагностика

 

 

Метою психодіагностичної діяльності є вивчення якостей особистості студентів, аналіз проблем їх розвитку, формування груп для корекційно-розвиваючої діяльності. Психодіагностика проводиться відповідно плану та за запитом адміністрації, батьків, кураторів.

 

Консультаційна робота

 

 

Консультаційна робота здійснюється за запитами педагогів, студентів, батьків в індивідуальній і груповій формах. З числа всіх учасників навчально-виховного процесу найбільшу кількість звернень до психолога мають студенти.

 

Психокорекційна і розвивальна робота

 

Психокорекційна і розвивальна робота відбувається під час виконання спеціальних вправ психологічного спрямування, в процесі спілкування та участі у тематичних тренінгах за такими напрямками:

 

• індивідуальна робота,

• робота з академічними групами,

• робота в рамках Школи лідерства,

• співпраця зі структурним підрозділом виробничого навчання,

• робота в рамках методичного об'єднання кураторів.

 

 

 

Для індивідуальної корекційної роботи використовуються сучасні методи психології: арткоучінг, метафоричні асоціативні картки, кінетичний пісок, ізотерапія, мандалотерапія, експрес-тренування пам’яті та мислення тощо.

 

 

Робота з академічними групами:

 

гр. ТКД-15-1

тренінги для груп нового набору з метою покращення адаптації студентів та згуртування нового колективу

гр. ГО-14-1

тренінгові заняття з розвитку комунікативних вмінь, навичок роботи в команді, зниження конфліктогенності тощо

гр. ТКД-14-1

тренінги із запрошенням провідних консультантів з особистісного розвитку та сімейних відносин

 

Робота в рамках проекту «Школа лідерства»:

 

семінари-тренінги, спрямовані на розвиток лідерських якостей, заняття з акторської майстерності та мовленнєвої креативності, ділові ігри, тимбілдинг, майстер-класи.

 

Майстер-клас «Колажування: шлях до гармонії та успіху», 16.02.17р.

Тренінг «Тимбілдинг: розвиваємо уміння працювати в команді», 13.04.16р.

Тренінг «Секрети вдалої самопрезентації: експромт-інтерв`ю та фотосесія», 19.05.16р.

     
Тренінги «Театральне мистецтво для сцени, життя, бізнесу» (09.03.16р.),
«Акторська майстерність:мова інтонації, міміки, жестів» (22.03.16р.)

 

У березні 2016р. на обласному конкурсі з «Психології спілкування» проект «Акторська майстерність для життя та бізнесу» (керівник: Кириченко О.О., роботу захищали студентки гр. ТКД 14-1 Баженова М. та Струльченко А.), що містить елементи тренінгів «Школи лідерства» був відзначений високою нагородою – 1 місцем у номінації «Творчий стартап».

 

 

 

Співпраця зі структурним підрозділом виробничого навчання:

 

цикл тренінгів «Талант роботи у команді» в рамках міжнародного проекту по співпраці з Польщею (проводиться щорічно у березні з метою згуртування нового трудового колективу, поліпшення адаптивності студентів, підняття командного духу, набуття навичок запобігання конфліктів).

 

23.03.16р.

22.03.17р.

31.03.16р.

 

Робота в рамках методичного об’єднання кураторів:

 

лекторій для кураторів «Модель сучасного куратора»; психосоматичні вправи (звукова гімнастика, релаксація) (16.02.16р.) майстер-клас з тайм-менеджменту, вправа «Матриця Ейзенхауера у дії» (23.11.16р.) ізотерапія (вправа «Краща версія себе») - засідання «Міжособистісна взаємодія куратора з навчальною групою» (25.05.16р.)

 

Просвітницька робота

 

Форми: семінари, інформаційні зустрічі, лекції, бесіди, надання індивідуальних консультацій з профілактики негативних проявів у молодіжному середовищі, питань здорового способу життя, планування сім’ї та репродуктивного здоров’я, підготовки до іспитів та співбесід, тощо.

 

  

 

Співпраця з спеціалістами Міського центру планування сім’ї у вигляді відвертих розмов щодо статевого дозрівання з метою профілактики негативних наслідків ранніх статевих стосунків.

 

Лекторій для молоді «Емоційна небезпека ранніх статевих стосунків» до Всесвітнього Дня охорони психічного здоров’я,
19.10.16р.
Профілактична зустріч «Статеве дозрівання та ризики статевих стосунків» до Міжнародного Дня захисту прав жінок та Міжнародного Дня боротьби зі СНІДом 23.11.16р.

 

 

Організаційно-методична робота

 

• складання річного плану, циклограми психологічних досліджень, аналітичного та статистичного звіту роботи психологічної служби;

 

• підготовка інструментарію для проведення психолого-соціальних досліджень;

 

• обробка та аналіз результатів діагностик, складання протоколів психологічних досліджень, підготовка рекомендацій для студентів, викладачів та батьків;

 

• складання програм та рекомендацій для групової та індивідуальної корекційно-розвивальної роботи, підготовка інформаційного матеріалу для проведення ЄІГ, годин спілкування, засідань МОКу;

 

• удосконалення методичних комплексів з дисциплін «Основи психології» та «Етика бізнесу»;

 

• керівництво студентськими проектами згідно плану проведення міських, обласних конкурсів з психології, тощо.

 

Служба соціального супроводу

 

 

Соціальний педагог

 

 

Морозова Юлія Юріївна

 

У 2009р. закінчила Криворізький національний університет

Педагогічний стаж роботи-понад 10 років

 

У яких випадках звертатись до соціального педагога?

 

- якщо у Твоїй родині є проблеми, які Тебе постійно турбують та заважають нормально навчатися;

- якщо хтось примушує тебе до вчинків, що суперечать нормам моралі, пригнічують Твою гідність;

- якщо Ти відчуваєш, що Тобі потрібна допомога лікаря або юриста, але Ти не наважуєшся звернутися до батьків;

- і просто коли Тобі здається, що всі інші відвернулися від Тебе, немає до кого звернутися за підтримкою та допомогою або Тобі просто необхідна дружня порада.

Чеснота в тому, щоб робити ближнім добро і не чинити зла.

А робити ближнім добро – це робити

для них те, чого бажав би самому собі!

 

 

Соціальний педагог виконує такі основні завдання:

 

- Здійснює посередництво між технікумом, сім’єю, трудовим колективом, громадськістю.

 

- Організовує взаємодію всіх учасників навчально-виховного процесу з метою створення умов для всебічного розвитку студентів.

 

- Сприяє участі студентів у науковій, художній творчості, спортивній, суспільно-корисній діяльності, виявленню задатків, обдарувань, розкриттю здібностей, талантів.

 

- Дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію студентської молоді.

 

- Впливає на подолання особистісних, міжособистісних, внутрішньо сімейних конфліктів.

 

- Пропагує здоровий спосіб життя, підвищує рівень соціальної обізнаності педагогічних працівників та батьків.

 

- Проводить повсякденну роботу, яка забезпечує створення умов для соціально-психологічної реабілітації немісцевих студентів, їх соціальної та трудової адаптації.

 

- Піклується про поліпшення санітарно-побутових умов у гуртожитку, слідкує за виконанням правил внутрішнього розпорядку.

 

- Організовує та проводить соціальний супровід студентів пільгової категорії:

- проводить виявлення та постановку на облік студентів пільгової категорії (разом з кураторами груп);

 

- своєчасно оформлює паспорти соціального становлення дітей-сиріт і дітей, які залишилася без батьківського піклуваннята осіб з їх числа;

 

- здійснює постійний контроль за внесенням достовірних даних до наказів щодо компенсаційних виплат студентам пільгових категорій;

 

- своєчасно оформлює та подає до органу соціального захисту населення необхідні документи для призначення соціальних стипендій;

 

- здійснює контроль спільно з кураторами (наставниками студентів з числа дітей-сиріт) за забезпеченням житлом.

 

ЗВЕРТАЙСЯ І ТОБІ ДОПОМОЖУТЬ

 

ІІ поверх, каб.211

 

Задати питання та отримати відповідь можна також через

е-mail: kdket.socialhelp@gmail.com

 

Нормативно-правова база з питань призначення та оформлення соціальних та академічних стипендій:

 

- Постанова ВРУ від 24.10.2002р. №218-IV «Про заснування соціальних стипендій Верховної Ради України для студентів вищих навчальних закладів з числа дітей-сиріт та дітей з малозабезпечених сімей».

- Постанова КМУ від 28.12.2016р. №1045 «Деякі питання виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів».

- Постанова КМУ від 08.02.2017р. №81 «Про внесення змін до постанови КМУ від 28 грудня 2016 р. № 1045».

- Постанова КМУ від 28.12.2016р. №1047 «Про розміри стипендій у державних та комунальних навчальних закладах, наукових установах».

- Постанова КМУ від 28.12.2016р. №1050 «Деякі питання стипендіального забезпечення».

 

Хто має право на призначення соціальних стипендій?

 

 

Нормативно-правова база з питань соціальних виплат дітям-сиротам і дітям,

які залишилися без батьківського піклування та особам з їх числа:

 

- Закон України від 13 січня 2005 №2342-IV в редакції від 01.01.2017р. «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування».

- Постанова КМУ від 05 квітня 1994р. №226 із змінами та доповненнями «Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування».

- Лист МОН України від 21.04.2016 р. №1/9-202 «Про порядок нарахування та виплати грошової допомоги випускникам шкіл-інтернатів».

- Постанова КМУ від 22 листопада 2004р. №1591 "Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах".

- Лист департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 20.12.2016р. №01/04-966/2 «Про забезпечення харчування студентів із числа дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування».

- Рішення виконкому Криворізької міської ради від 12.04.2017 №191 «Про надання матеріальної допомоги дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, які навчаються в професійно-технічних і ВНЗ І-ІІ р.а.».

 

Інформація щодо соціальних виплат студентам з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування КДКЕТ у 2016-2017н.р.

 

зміст