Події

 

Круглий стіл: «Практичні аспекти гейміфікації в освітньому процесі»

 

30 листопада в 2020 р. в Криворізькому державному комерційно-економічному технікумі в рамках спільної роботи Школи дистанційного навчання (кер. Авер’янова Н.М.) та секції Клубу «Педагог» для викладачів категорії «спеціаліст», «спеціаліст ІІ категорії» (кер. Озеряник Л.Г.) був проведений круглий стіл: «Практичні аспекти гейміфікації в освітньому процесі».

 

Під час засідання викладачі технікуму знайомилися із особливостями використання ігрових практик та механізмів для неігрових процесів, ділилися досвідом впровадження елементів гейміфікації у дистанційний та змішаний освітній процес, відчули себе студентами та взяли участь у онлайн міні-вікторині, спробували можливості сервісу LearningApps для створення власних освітніх ігор. Викладач інформатики Бєла Л.П. представила потужний інструмент Google сайти та його можливості використання їх для проведення квестів, вікторин, ігор. Викладач природничих дисциплін Позняк Е.О. продемонстрував можливості реалізації елементів гейміфікації за допомогою хмарних технологій.

 

 

Загалом, круглий стіл пройшов в піднесеній атмосфері взаємодопомоги, співпраці, пошуку напрямків вдосконалення освітнього процесу викладачами.

зміст

 

 

© 2007-2020

КДКЕТ