Події

 

Комплекс заходів до Дня маркетолога на базовому торговельному підприємстві «Файно»

 

25 жовтня студенти Криворізького державного комерційно-економічного технікуму з нагоди Дня маркетолога провели маркетингові заходи та рітейл-дослідження на базі практики – підприємстві торговельної мережі «Файно». Ініціювала проведення заходу служба навчально-виробничої практики, з метою поглиблення студентами теоретичних знань та застосування їх в умовах підприємства.

 

 

Студенти групи ПТБ 17-1 за допомогою майстра виробничого навчання проводили на базі магазину декілька заходів – рекламування товару, проведення дегустації та анкетування споживачів. Рітейл-інновації– це якісно новий виток розвитку роздрібного бізнесу, де в центрі бізнес-моделі - покупець, його потреби і запити. Напрям реферального маркетингу, що спонукає клієнтів рекомендувати товари і послуги – був обраний студентами як найбільш прогресивний.

 

 

По завершенню зустрічі відбувся практикум, де були підведені підсумки заходу та обговорені пропозиції рітейл-маркетингової діяльності підприємства.

 

 

Особливо приємно, що керівництво ТМ «Файно» зацікавилося новітніми пропозиціями наших студентів і, висловлюючи вдячність технікуму, запропонували робочі місця та матеріальні заохочення для кращих, найактивніших практикантів.

 

 

Проведення таких заходів спонукає студентів до прояву ініціативи та креативного мислення, розширює партнерські відносини технікуму з підприємствами міста.

зміст

 

 

© 2007-2019

КДКЕТ