Події

 

День працівників реклами

 

23 жовтня в Україні відзначають День працівників реклами - це свято всіх рекламістів, маркетологів і піарників. Тому саме цього дня викладачем спеціальних дисциплін Білою І.В. для студентів групи ПТБ-18-2 (спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність») було проведено навчальне заняття з дисципліни «Торгова реклама» за темою «Засоби торгової реклами. Зовнішня реклама».

 

 

В ході заняття студентів Криворізького державного комерційно-економічного технікуму гостинно зустріли два підприємства міста: Рекламне агентство «Рекламіст» та поліграфічний центр ФОП Калюжний. Це сучасні підприємства міста, які безпосередньо спеціалізуються на рекламі різних видів та форм. До заходу долучились і волонтери міні-проекту «Проблеми соціуму», які постійно створюють різноманітні засоби соціальної реклами, під керівництвом викладачів циклової комісії торгівлі та підприємництва, координаторів волонтерського міні-проекту «Проблеми соціуму» Галямар В.О. і Білої І.В.

 

 

Під час заняття викладач Біла І.В. ознайомила студентів з правилами, яких потрібно дотримуватись при використанні зовнішньої реклами, звернула увагу на суттєві переваги, якими володіє зовнішньої реклама, продемонструвала розміщену на вулиці зовнішню рекламу (щити, перетяжки, білборди, ситілайти, лайтбокси. конвексборди, беклайти, призматрони, штендери, колони Морріса тощо), на фасадах будівель (вітрини), а також на транспорті.

 

 

 

В свою чергу, менеджер з продажу рекламного агентства «Рекламіст» провела змістовну та інформаційну екскурсію, в ході якої студенти дізналися про досвід роботи виробництва, ситуацію на ринку реклами міста, нові технології у цій галузі. Далі студенти та викладачі перемістилися на підприємство ФОП Калюжний, яке має досвід корпоративного обслуговування організацій по всій території міста. Роботи компанії можна побачити в більшості районах міста. Під час заняття студенти мали змогу зазирнути в серце рекламного виробництва ознайомитися з виробничою базою підприємства, що оснащена найсучаснішим обладнанням.

 

 

 

Наприкінці заходу студентам і волонтерам дизайнери рекламного відділу влаштували виробничий воркшоп «За лаштунками рекламного мистецтва» в межах клубу «Споживач та ринок» з 3D-реконструкції та друку, фахівці розповіли про важливі аспекти новинки рекламного ринку які надає 3D-реконструкція, використовувати Autodesk ReMake для перетворення фотографій у 3D-моделі; редагувати, доповнювати, оптимізувати та друкувати 3D-моделі на принтері. Також учасники воркшопу дізналися про креативні техніки створення плакату, рекламні прийоми при його створенні, поспілкувалися про психологію сприйняття рекламного плакату, дізналися, що таке творче вивільнення.

 

Проведення подібних нестандартних занять гарантовано сприяє поглибленню та закріпленню у студентів спеціальних знань, виховує повагу до професії, формує у майбутніх фахівців сфери торгівлі та підприємництва затребувані роботодавцями компетентності. Цікаво, з творчим запалом та професійною цікавістю, пройшов сьогоднішній захід за лаштунками рекламного мистецтва. Всі з присутніх ще раз переконалися, що реклама – це окреме мистецтво, яке потребує досконалого вивчення!

 

зміст

 

 

© 2007-2019

КДКЕТ