50042, м. Кривий Ріг, вул. Курчатова, 13, зупинка "Ювілейна" або зупинка "Кінотеатр Юність". Телефони: (0564) 94-74-20 E-mail: kdketnet@gmail.com
КРУГЛИЙ СТІЛ: «ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ» (в рамках роботи КТК «ПЕДАГОГ» секції викладачів «СПЕЦІАЛІСТ» та «СПЕЦІАЛІСТ ДРУГОЇ КАТЕГОРІЇ»)
22 лютого 2024 року у КРИВОРІЗЬКОМУ ФАХОВОМУ КОЛЕДЖІ ТОРГІВЛІ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ проведено круглий стіл «Впровадження елементів гейміфікації в процесі дистанційного навчання» в рамках роботи КТК «ПЕДАГОГ» секції викладачів «спеціаліст» і «спеціаліст II категорії» (керівник Лариса ОЗЕРЯНИК). Формат даного заходу об’єднав викладачів різних дисциплін для творчої взаємодії між собою. Запропонована тема дала можливість презентувати досвід використання окремих елементів гейміфікації в умовах дистанційного навчання. Викладач соціальних-гуманітарних дисциплін Антон ДОРЕНКО в своєму виступі наголосив на тому, що гейміфікація на заняттях з історії може бути ефективним інструментом підвищення інтересу у студентів вивчення минулого. Цьому сприяє використання історичних квестів, історичних рольових ігор, історичних реконструкцій. Викладачі спеціальних дисциплін Ольга МАРТИНОВИЧ, Наталія ОВЕРЧУК, Ксенія ЗАЗУЛЯ повідомили, що на своїх заняттях використовують окремі елементи гейміфікації: ігрове моделювання, візуальні ефекти, елементи змагання. Актуальні і змістовні виступи створили жваву атмосферу професійного діалогу та обміну думками. Методист коледжу Наталія СИДОРЕНКО зосередила увагу викладачів на тому, що озвучені методи і прийоми гейміфікації дають можливість підвищити інтерес студентів до навчання. Педагогічна зустріч була цікавою та плідною, колеги отримали корисну інформацію і збагатили власний педагогічний досвід.
|