Події

 

Нестандартне інтегроване заняття-семінар

 

Реалізуючи план роботи циклової комісії торгівлі та підприємництва в напрямку проведення інноваційних освітніх заходів 21 лютого 2019р. викладачами спеціальних дисциплін Галямар В.О., Білою І.В. та Осадчою І.А. було проведено нестандартне інтегроване заняття-семінар «Інтелектуальний тімбілдінг «Ринок кондитерських виробів: планування, організування, дослідження, аналіз та реклама»», в рамках якого студенти ІІ та ІІІ курсів (груп ПТБ-18-2, РС-17-2 та РС-16-1) продемонстрували свої знання, вміння та навички з 3-х навчальних дисциплін: «Основи менеджменту», «Основи маркетингу», «Товарознавство продовольчих товарів».

 

 

На занятті були присутні члени атестаційної комісії: заступник директора з навчальної роботи Саква В.М., заступник директора з виховної роботи Хомяк О.А., методисти – Сидоренко Н.В., Лисенко В.С., а також викладачі технікуму.
Семінар мав дослідницький характер і поєднував теоретичну підготовку майбутніх фахівців з їх практичною пошуковою роботою.

 

Мета заняття – систематизація та закріплення знань студентів, отриманих в процесі вивчення розділів: «Функції менеджменту», «Комунікаційна політика» і «Крохмаль, цукор, мед та кондитерські вироби», демонстрація чіткого зв’язку комерційних та товарознавчих дисциплін.

 

 

Майстерно, злагоджено, з дотриманням всіх принципів методичної роботи та вимог до структурних елементів семінарського заняття, використовуючи різноманітні інтерактивні методики та прийоми педагогічної діяльності, викладачі вдало поєднали бліц-опитування, фіксовані виступи, глибинне інтерв’ю, спостереження, асоціативний експеримент, аналіз, узагальнення, моделювання ігрових ситуацій тощо. Всі студенти були поділені на команди, перед якими постали креативні професійно-орієнтовані завдання щодо розробки проекту магазину кондитерських виробів.

 

Дуже цікавим і для студентів, і для викладачів виявився процес застосування інтерактивної методики «Крісло автора», студентам ІІІ курсу (команда «Експерти-дослідники») було запропоновано з вивченого ними матеріалу навчальних дисциплін «Товарознавство продовольчих товарів» та «Основи маркетингу» скласти та провести конкурсну програму для студентів ІІ курсу.

 

 

Заняття пройшло в дружній, творчій атмосфері. Тімбілдінг відбувся якісно! А позитивний результат нестандартного навчального заходу, який був спрямований на згуртування колективу, формування сильної команди та фахівця, що успішно досягає будь-яких поставлених цілей, доводить – освітні інновації повинні міцно закріпитися в освітньому процесі та стати значущою частиною кожного навчального заняття.

 

 

зміст

 

 

© 2007-2019

КДКЕТ