Події

 

НОВАТОРСЬКІ КОМПОНЕНТИ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ

ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ ТОРГІВЛІ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА

 

19 грудня 2018 р. на базі Криворізького державного комерційно-економічного технікуму проведено розширене засідання циклової комісії торгівлі та підприємництва (голова – Константінова Н.В.) в рамках РМО викладачів комерційних дисциплін ЗВО І-ІІ р.а Північного регіону міста.

 

 

Захід реалізовано у форматі Круглого столу на тему: «ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ ТА ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЧЕРЕЗ НОВАТОРСЬКІ КОМПОНЕНТИ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ» та трансформаційної ділової гри «КОМУНІКАЦІЙНЕ ПОЛЕ».

 

Яскраво та конструктивно пройшла презентація досвіду комплексної роботи циклової комісії торгівлі та підприємництва щодо формування фахової компетентності, професійно спрямованої соціальної активності молодих спеціалістів через використання новітніх нестандартних форм занять та позанавчальних заходів. Адже після минулорічного Круглого столу на регіональному рівні, викладачі апробували не одну нову методику роботи зі студентами, мали численні цікаві напрацювання та бажання поділитись досвідом із колегами.

 

 

Наступним етапом роботи Круглого столу став дайджест викладацьких інновацій викладачів РМО. Особисті педагогічні знахідки та прийоми, доцільність та ефективність їх впровадження – обмін цією інформацією безперечно збагатив професійну скарбничку кожного з учасників.

 

 

Але експериментальною частиною заходу, дуже цікавою новою формою професійного спілкування та розвитку фахової майстерності викладацької спільноти стала Трансформаційна ділова гра «КОМУНІКАЦІЙНЕ ПОЛЕ», ведуча якої (дипломований психолог, спеціаліст по системам, нумеролог, старший викладач Європейського університету) Наталія Балануцева довела учасникам, що трансформаційні ігри це:

 

…відображення реальності. Проживаючи блоки у грі, ми уникаємо їх у житті;

…налаштування підсвідомості. Примірявши будь-яку ситуацію (управління великим бізнесом, організація освітнього процесу, візуалізація своєї мрії), через деякий час ми можемо втілити цей сценарій в житті;

…тренування навичок спілкування, комунікабельності, усвідомленості, стресостійкості. У грі ми приймаємо креативні рішення, ризикуємо, розсуваємо рамки сприйняття світу і самих себе!

 

Через трансформаційну гру викладачі з азартом моделювали реальне життя метафоричними, символічними, математичними, графічними та іншими формами для того, щоб в ігрових умовах прийти до бажаного результату, побачити свої сильні та слабкі сторони, випробувати нові стратегії, прожити новий досвід реалізації мети та перенести його в своє особисте чи професійне життя.

 

 

По закінченню заходу всі учасники Круглого столу отримали відповідні сертифікати та були єдині у наступному: сучасні зміни в освіті потребують нових нестандартних форм підвищення педагогічної майстерності та обміну новаторським досвідом. Тільки креативний, вмотивований та позитивно налаштований викладач здатний перетворити студента на активного, мобільного, компетентного молодого спеціаліста, цінного для суспільства та корисного державі.

 

зміст

 

 

© 2007-2018

КДКЕТ