50042, м. Кривий Ріг, вул. Курчатова, 13, зупинка "Ювілейна" або зупинка "Кінотеатр Юність". Телефони: (0564) 94-74-20 E-mail: kdketnet@gmail.com
ІІ МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ФАХІВЦЯ В ІННОВАЦІЙНОМУ СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ»
17-18 квітня 2024 року, в режимі online, відбулася ІІ Міжнародна науково-практична конференція науково-педагогічних, педагогічних працівників і молодих учених «Теорія і практика професійного становлення фахівця в інноваційному соціокультурному просторі» (організатор - Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро), за підтримки Міністерства Освіти і Науки України та Українського інституту науково-технічної експертизи та інформації). Конференція об’єднала 118 науковців, науково-педагогічних і педагогічних працівників, аспірантів та студентів із 22 ЗВО України (серед них – члени педагогічного колективу КФКТГРБ), підрозділів НАПН України та МОН України, а також - закордонні учасники 12 освітніх установ. На пленарному засіданні обговорювалися найактуальніші аспекти побудови інноваційного освітнього простору: · теоретичні і методологічні засади розвитку професійної освіти в України в контексті євроінтеграції. · сучасні парадигми в створенні соціокультурного середовища закладу освіти. · зарубіжний досвід організації професійної підготовки молоді та освіти дорослих. · технологічний інструментарій в забезпеченні якості освітнього процесу. Було визначено, що сучасне освітнє середовище є студентоцентрованим, інформаційно насиченим, динамічним та таким, що постійно розвивається, орієнтуючись на запити суспільства, пріоритет надається технологіям, які сприяють самоактуалізації й самореалізації учасників освітнього процесу. Загалом, усіх учасників конференції об’єднало прагнення до пошуку якнайкращих шляхів вдосконалення освітнього процесу в сучасному динамічному світі, що швидко трансформує людські практики, переносячи їх в нові, дотепер незбагненні світи. У ході обговорення доповідей, було відзначено, що виклики пандемії та складні часи в Україні через воєнний стан висунули перед науковцями та педагогами-практиками нові завдання і виокремили необхідність у якісних змінах існуючих середовищ становлення професіонала і повноцінного члена суспільства. Представлений досвід їх вирішення та обґрунтування нових трендів освітянської галузі, засвідчили факт того, що міжнародна наукова спільнота інтегрованими зусиллями намагається не тільки вирішувати, але й попереджати проблеми, запроваджувати новий дивергентний інструментарій, гнучко реагувати на виклики та формувати нові, відповідні часу, стратегії розвитку освіти в суспільстві.
Відеоролик: sobyt/1804/video.mp4
|