Події

 

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ДАЙДЖЕСТ

ТИЖНЯ ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ ТОРГІВЛІ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА

(12-16 БЕРЕЗНЯ 2018р.)

 

 

Кожна циклова комісія КДКЕТ проводить тиждень педагогічної майстерності викладачів задля підведення підсумків щорічної роботи, демонстрації цікавого педагогічного досвіду, інновацій, творчості, вміння ефективно співпрацювати з колегами та студентами.

 

Циклова комісія торгівлі та підприємництва і цього навчального року запропонувала широкому загалу технікуму низку різноманітних за формами, тематикою та педагогічним спрямуванням навчально-виховних заходів.

 

Нам приємно відмітити значне розширення масштабів співробітництва циклової комісії із зовнішніми міськими структурами та організаціями в контексті головної цьогорічної методичної проблеми – «Формування фахової компетентності та професійно орієнтованої соціальної активності студентів через оптимізацію навчально-виховної діяльності викладачів циклової комісії».

 

ОТЖЕ, МИ ЗВІТУЄМО.

 

12 березня – початок тижня збадьорив викладачів циклової комісії та студентів низкою цікавих та різноманітних за формами ІНТЕРАКТИВНИХ ІГОР З ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНИХ ДИСЦИПЛІН.

 

Викладач Захарченко Т.Й. запропонувала студентам спеціальності «ПТБ» цілу авторську програму «Комерція – це цікаво». Майбутні товарознавці-комерсанти пройшли тест «Чи здатен ти займатись комерцією?»; взяли участь в конкурсі на знання логотипів товарних брендів; виконували творчі завдання «Склади салоган» та «Підбери ключ».

 

 

Біла І.В. зацікавила групу РС-16-1 діловою грою з «Етики та естетики». Мозковий штурм, дискусія, обмін думками, аргументація власної позиції – всі ці педагогічні технології змогли активізувати студентів до розкрити свого фахового потенціалу.

 

Галямар В.О. винайшла нову цікаву форму проведення навчального заняття - Gamebook «Сторінками митної справи». Історія, розвиток митної справи в Україні, перспективи переходу на Європейські стандарти – все це у формі «книжкового» квесту.

 

 

Викладач товарознавства продовольчих товарів Осадча І.А. розширила знання «ПТБ»шників, зануривши їх до тематичного дайджесту «Плодово-ягідні культури рідного краю».

 

А Константінова Н.В. перевірила рівень професійних знань та навичок, логіки та кмітливості студентів через інтерактивну вікторину «В лабіринтах товарознавства».

 

В підсумку - маємо суперактивний навчальний день, насичений креативними знахідками та позитивними емоціями викладачів та студентів.

 

********************

 

13 березня в стінах КДКЕТ пройшов ІІ загальнотехнікумівський відбірковий етап СТУДЕНТСЬКОГО ФЕСТИВАЛЮ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ «ТЕХНОЛОГІЇ ПЕРЕТВОРЕННЯ СВІТУ – ПОГЛЯД МОЛОДІ».

 

Конкурсна програма фестивалю об’єднала під одним дахом творчі роботи студентів всіх курсів та спеціальностей. В рамках заходу студенти говорили однією мовою – мовою нагальних соціальних проблем людства.

 

 

Кожен конкурсант розповідав про наболіле, висловлював власне ставлення до проблеми та пропонував шляхи її розв’язання через соціальну рекламу. Яскраво, креативно, з особливим запалом юні рекламісти гідно захистили свої роботи, створивши неповторну атмосферу натхнення та творчості.

 

Всі рекламні роботи, що надійшли на конкурс, мали соціальну спрямованість. 35 учасників переймалися проблемами захисту довкілля, прав людини, абортів, наркоманії, сирітства, графіті, любові до Батьківщини тощо.

 

 

Оцінювало конкурсну програму компетентне журі у складі заступника директора з НР Сакви В.М., заступника директора з ВР Хомяк О.А., викладача комп’ютеризації Заволоки Т.І., зав. навчально-методичної лабораторії Бабіч Н.П., яке визначило переможців у таких номінаціях:

 

- оригінал-макет друкованої реклами - студентки гр. ПТБ-16-2 Нелупенко В., Кімлик В., Зданевич Ю. (керівник Біла І.В.) та студентка гр. ТКД-15-1 Романенко Ю. (керівник Біла І.В.);

 

- реклама у вигляді презентації – студентка гр. ПТБ-17-2 Чернецова Х. (керівник Захарченко Т.Й.), студентка гр. ГС-16-1 Гросул Д. (керівник Біла І.В.), студентка гр. РС-16-2 Фартушна Д. (керівник Біла І.В.);

 

- відеореклама – студентки гр. РС-16-2 Назарчук А., Костяк Л., Солодка С., Рублівська А. (керівник Біла І.В.);

 

- слоган-реклама – студентка гр. ПТБ-17-1 Мошкало Т. та РС-16-1 Махиня О. (керівник Біла І.В.), студентка гр. ТКД-15-1 Лашкул М. (керівник Константінова Н.В.)

 

 

Далі на переможців чекає ІІІ етап фестивалю, в рамках якого студенти будуть представляти наш навчальний заклад на рівні регіону. Маємо надію на перемогу і бажаємо всім молодим талантам на майбутнє ще сміливіших творчих задумів, впевненості та креативної майстерності!

 

********************

 

14 березня викладачами циклової комісії було апробовано новий формат фахово орієнтованої гри - «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ БІАТЛОН «СУПЕР-ФАХІВЕЦЬ» для студентів спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».

 

Цей захід призваний оцінити не тільки рівень професійної підготовки товарознавців-комерсантів, а і їх особистісні якості, що дуже затребувані на сучасному ринку праці, особливо в сфері торгівлі та послуг (організаційні здібності, аналітичне мислення, хороша пам’ять, акуратність, комунікабельність, уважність, спостережливість, кмітливість).

 

 

До складу мудрого та творчого журі запросили

 

 Сакву В.М. – заступника директора з навчальної роботи;

 Хомяк О.А. – заступника директора з виховної роботи;

 Полякова П.М. – методиста технікуму;

 Заволоку Т.І. – провідного викладача інформаційних дисциплін.

 

В професійній грі змагалися дві змішані команди студентів 2-го та 3-го курсів спеціальності «ПТБ» з різними рівнями теоретичної підготовки по спецпредметах. І це зробило конкуренцію ще гострішою, адже на перший план вийшла здатність учасників співпрацювати, доповнювати знання один одного, бути корисними в команді. А очолили команди відповідальні, творчі особистості, справжні лідери, що впевнено вели свої команди вперед до перемоги:

 

 Капітан команди «ТОВАРОЗНАВЦІ» – Лашкул Марина (3 курс, ТКД-15-1);

 Капітан команди «КОМЕРСАНТИ» – Чернецова Христина (2 курс, ПТБ-17-2).

 

 

«Інтелектуальний БІАТЛОН» складався з двох турів – «В лабіринтах товарознавства» та «На хвилях комерційних дисциплін», які в свою чергу містили по п’ять раундів з цікавими, активними та різноманітними завданнями. Не забули і про вболівальників – для них теж пропонувалися конкурси та вікторини.

 

Розпочалася гра з Конкурсу візиток команд – створення власної емблеми (яка б відтворювала сутність професії та дух команди) та її творчого пісенного захисту.

 

 

Після яскравого завзятого вступу, команди занурились у завдання І туру – «В лабіринтах товарознавства». У різноманітних фахових ситуаціях спеціалістам сфери торгівлі потрібні не тільки професійні знання щодо товарних властивостей, асортименту та якості, а ї миттєва реакція при виконанні поставлених завдань та вміння злагодженої командної роботи. Це і довелося продемонструвати гравцям.

 

П’ять раундів змінювали один одного, а емоційний стан команд тільки розжарювався. «Конструктор слів». «Збери товарний пазл». «Вимірюємо товарні властивості». «Чорна скринька». «Вмикай логіку!». Назви конкурсів характеризували їх сутність. І конкуруючі команди (правда з різним успіхом) як горішки кололи завдання.

 

 

ІІ тур «На хвилях комерційних дисциплін» мав довести, що той, хто хоча б раз занурився у комерцію, назавжди залишається в її ринкових просторах.

 

Команди яскраво продемонстрували здоровий глузд, витримку та логіку, розв’язуючі комерційні ребуси. Протягом раунду-пантоміми «Крокодил» за допомогою жестів гравці блискуче довели нестандартність свого невербального мислення, відгадавши всі рекламні ролики. Рухливим, веселим та цікавим видався раунд «Поясни слово», в рамках якого команди трактували комерційні терміни мовою професіоналів. У дусі креативу відбувся IV раунд гри «Реклама товару», де нестандартно та яскраво обидві команди презентували свій товар потенційним покупцям. На завершення ІІ туру в рухливій грі «Все в твоїх руках» студентам прийшлося активізували образне мислення і творчу уяву та за допомогою гнучкості думки, жестів й міміки крок за кроком відгадували запропоновані професії та посади із сфери торгівлі.

 

 

Весело, дружньо, завзято та емоційно команди боролися до переможного кінця! З невеличким відривом, кращою (а може наполегливішою?) стала команда «КОМЕРСАНТИ», але під впливом позитивних емоцій наприкінці гри дві студентські команди об’єднались в єдину суперкоманду молодих, красивих та розумних з гордою назвою – «ТОВАРОЗНАВЕЦЬ-КОМЕРСАНТ»!

 

Віримо, що ці активні та творчі особистості не втратять свого позитивного запалу і, працюючи в різних сферах, завжди гідно представлятимуть свою Альма-матер на теренах міста, країни, в світі!

 

********************

 

14-15 березня викладачі Константінова Н.В. та Захарченко Т.Й. поповнили науково-методичну скарбничку циклової комісії через участь в V Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції «СУЧАСНЕ МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО ТА ТОВАРОЗНАВСТВО: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ОСВІТА», що організована Вищим навчальний закладом Укоопспілки «Полтавським університетом економіки і торгівлі»

 

 

********************

 

 

15 березня в Криворізькому державному комерційно-економічному технікумі з нагоди Всесвітнього дня захисту прав споживачів проведено відкрите розширене засідання професійного клубу «Споживач та ринок» - Круглий стіл на тему: «МОЛОДЬ ЗА ПРАВА СПОЖИВАЧІВ: ОБІЗНАНІСТЬ, ІНІЦІАТИВА, ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ» (організатор – Константінова Н.В.).

 

Організація подібних масштабних просвітницьких заходів вже стала доброю традицією для навчального закладу. Їх головна мета – популяризація споживчої освіти серед учнівської, студентської молоді та широкого загалу через консультативну та інформаційно-просвітницьку діяльність, а також впровадження інноваційних форм вдосконалення фахових компетентностей студентів технікуму.

 

 

Гостями та рівноправними учасниками Круглого столу стали студенти, викладачі, співробітники КДКЕТ, представники владних, галузевих структур та фахівці організацій, що безпосередньо займаються реалізацією системи захисту прав споживачів в Кривому Розі.

 

Поштовхом до активного обговорення системи захисту прав споживачів в Україні та Кривому Розі став аналіз результатів соціологічних досліджень, проведених студентами-КДКЕТівцями, активістами волонтерського проекту «Школа молодого споживача», та, як результат, створений ними узагальнений Портрет Українського Споживача (на жаль, недостатньо обізнаного в сфері реалізації своїх прав).

 

 

Історія споживацького руху. Законодавча база та система захисту прав споживачів в Україні Кривому Розі. Досвід роботи Першого Криворізького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги з питань захисту прав споживачів. Загальнонаціональний правопросвітницький проект Мінюсту «Я МАЮ ПРАВО!». Фахова експертиза якості товарів - підстави, особливості, наслідки. Марка якості «Криворіжжя» - муніципальний проект у дії. Ці тематичні рубрики, розкриті за допомогою гостей та учасників заходу, були інформаційно насиченими, пізнавальними та практично корисними.

 

 

В результаті роботи Круглого столу було досягнуто загальної згоди щодо важливості активної роботи за напрямами:

 

• підвищення обізнаності учнівської молоді з питань прав споживачів;

• виховання споживчої гідності, грамотної споживчої поведінки та культури;

• отримання навичок реалізації консьюмерських прав у повсякденному житті, здійснення свідомого вибору товарів чи послуг.

 

Аудиторія також позитивно сприйняла запропонований командою професійного клубу «Споживач та ринок» Споживацький маніфест та гасло - «ЗДОРОВ’Я – БЕЗПЕКА – ДОБРОБУТ – ГІДНІСТЬ!», висловила сподівання на подальшу ефективну співпрацю в системі захисту прав споживачів.

 

********************

 

16 березня в ЗОШ №119 з нагоди Всесвітнього дня захисту прав споживачів було презентовано тематичну програму ВОЛОНТЕРСЬКОГО МІНІ-ПРОЕКТУ «ШКОЛА МОЛОДОГО СПОЖИВАЧА», що діє в рамках волонтерського руху «Територія студентських ініціатив».

 

 

Студенти-волонтери групи ПТБ-17-2 разом з викладачами-координаторами Захарченко Т.Й. та Осадчою І.А. ознайомили старшокласників з історією споживацького руху, сучасною законодавчою базою, що захищає права покупців.

 

Цікаві, інформаційно насичені відеоролики та презентації ознайомили школярів з методами запобігання конфліктних ситуацій у супермаркетах; вимогами щодо якості продовольчих та непродовольчих товарів (акцент було зроблено на продукції кращих місцевих виробників - переможців конкурсу «Марка якості «Криворіжжя»).

 

 

Найбільший інтерес у школярів викликала рубрика «Споживацька лабораторія», де команда волонтерів продемонструвала найпростіші способи перевірки якості харчових продуктів в домашніх умовах, проінформувала як не бути ошуканими при виборі товарів в магазинах та на ринках.

 

Зацікавленість, вдячність та позитивні емоції школярів стали кращою нагородою для організаторів заходу.

 

Традиційно, на підведення підсумків тижня циклової комісії, 16 березня було проведено КРУГЛИЙ СТІЛ «ПРАЦЮЄМО ІННОВАЦІЙНО, ТВОРЧО, ПЕРСПЕКТИВНО».

 

 

Аналіз рівня та ефективності проведених заходів, особистого внеску викладачів, роботи студентів, а також схвальні відгуки учасників та гостей щодо креативності, творчого підходу, професіоналізму команди циклової комісії в організації та проведенні заходів засвідчили - ми рухаємося у правильному напрямку, розвиваємося та розуміємо особисту відповідальність за імідж навчального закладу на теренах міста та в освітянській сфері.

 

зміст

 

 

© 2007-2018

КДКЕТ