E-mail: kdketnet@gmail.com

 

«МАРАФОН ЯКОСТІ НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ»

(Центр моніторингу якості надання освітніх послуг)

 

Забезпечення якості надання освітніх послуг є одним з пріоритетних напрямків роботи педагогічного колективу коледжу. Висока якість освітніх послуг  відіграє ключову роль у підготовці молодого покоління для майбутньої кар'єри. Забезпечення високої якості навчання є необхідною умовою для забезпечення конкурентоспроможності на ринку праці здобувачів освіти та розвитку самого закладу.

Центром моніторингу якості надання освітніх послуг коледжу, протягом 04-15 листопада 2024 року, було проведено «Марафон якості надання освітніх послуг», який проводився з метою забезпечення ефективного, об’єктивного інформаційного відображення стану й динаміки якості надання освітніх послуг, ефективності управління, якості підготовки здобувачів фахової передвищої освіти в коледжі, виявлення та відстеження тенденцій у розвитку внутрішньої системи забезпечення якості освіти коледжу загалом та окремих її напрямів.

Під час  Марафону, голови циклових комісій та представники навчально-методичного підрозділу коледжу, відвідували навчальні заняття викладачів (з подальшим детальним аналізом) з метою підвищення якості підготовки контингенту здобувачів освіти. Цей захід є частиною внутрішньої системи забезпечення якості освіти, яка має на меті підвищення якості навчання і викладання.

Подібні заходи допомагають забезпечити високу якість надання освітніх послуг у коледжі та підвищити престиж закладу серед здобувачів освіти та працедавців.

 

Відеоролик: sobyt/1511/марафон.mp4