Події

 

 

15 березня 2019 року в Криворізькому державному комерційно-економічному технікумі традиційно з нагоди Всесвітнього дня захисту прав споживачів проведено відкрите розширене засідання професійного клубу «Споживач та ринок» - Круглий стіл на тему: «УКРАЇНСЬКИЙ СПОЖИВАЧ У ЗАКОНОДАВЧОМУ ПОЛІ: СИСТЕМА ЗАХИСТУ, РИЗИКИ ТА ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ» (організатор - Н.В. Константінова).

 

Проведення подібних масштабних просвітницьких заходів вже стала доброю традицією для навчального закладу. Їх головна мета – популяризація споживчої освіти серед учнівської, студентської молоді та широкого загалу через консультативну та інформаційно-просвітницьку діяльність, а також впровадження інноваційних форм вдосконалення фахових компетентностей студентів технікуму.

 

 

Гостями та рівноправними учасниками Круглого столу стали студенти, викладачіта співробітники КДКЕТ, фахівці структур, що безпосередньо займаються реалізацією системи захисту прав споживачів в Кривому Розі (Савенко Ніна Валеріївна – начальник відділу з питань захисту прав споживачів апарату міської ради і виконкому; Семенова Тетяна Іванівна – лікар з гігієни харчування відділу безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Криворізького міського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області).

 

 

Поштовхом до активного обговорення системи захисту прав споживачів в Україні та Кривому Розі став аналіз результатів соціологічних досліджень, проведених студентами-КДКЕТівцями, активістами волонтерського проекту «Школа молодого споживача», та, як результат, створений ними узагальнений Портрет Українського Споживача (на жаль, недостатньо обізнаного в сфері реалізації своїх прав).

 

Історія споживацького руху. Законодавча база та система захисту прав споживачів в Україні та Кривому Розі. Загальнонаціональний правопросвітницький проект Мінюсту «Я МАЮ ПРАВО!». Контроль якості харчової продукції - підстави, особливості, наслідки. Ці тематичні рубрики, представлені та обговорені учасниками заходу,були інформаційно насиченими, пізнавальними та практично корисними.

 

 

В результаті роботи Круглого столу було досягнуто загальної згоди щодо важливості активної роботи за напрямами:

 

• підвищення обізнаності учнівської молоді з питань прав споживачів;

• виховання споживчої гідності, відповідальності та культури;

• отримання навичок реалізації консьюмерських прав у повсякденному житті, здійснення свідомого вибору товарів чи послуг.

 

Аудиторія також позитивно сприйняла запропонований командою волонтерського проекту «Школа молодого споживача» Споживацький маніфест та підтримала концепцію - «ЦИВІЛІЗОВАНИЙ СПОЖИВАЧ – ГРАМОТНИЙ СПОЖИВАЧ!» як поштовх до дії, стимул споживацької активності та принциповості!

 

 

Репортаж ТРК "Рудана"

зміст

 

 

© 2007-2019

КДКЕТ