50042, м. Кривий Ріг, вул. Курчатова, 13, зупинка "Ювілейна" або зупинка "Кінотеатр Юність". Телефони: (0564) 94-74-20 E-mail: kdketnet@gmail.com
ФОРУМ ЯКОСТІ ОСВІТИ 2024: пропозиції для подолання освітніх втрат
14 листопада 2024 року відбувся «ФОРУМ ЯКОСТІ ОСВІТИ 2024: пропозиції для подолання освітніх втрат», в межах якого було проведено сесію «Резильєнтність системи фахової передвищої освіти в умовах воєнного стану». Під час сесії обговорили досягнення закладів фахової передвищої освіти, проблеми та причини наявності або відсутності освітніх втрат у сфері фахової передвищої освіти (осмислення, вимірювання та компенсаторні заходи) й можливі перспективи. Начальниця управління контролю та акредитації у сфері фахової передвищої і вищої освіти Наталія ВІТРАНЮК розпочала роботу сесії презентацією «Основні результати другого етапу реалізації пілотного проєкту з вивчення (моніторингу) якості освіти у закладах фахової передвищої освіти: тенденції та динаміка» та розповіла про результати тестування здобувачів фахової передвищої освіти у 2024 році, порівнявши їх з результатами І етапу дослідження. Тетяна ІЩЕНКО, директорка Державної установи «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти» продовжила виступ та окреслила можливі перспективи масштабування Пілотного проєкту, звернула увагу на спільну роботу викладачів різних коледжів щодо розробки, рецензування та валідності завдань, зупинилася на головному принципі Пілотного проєкту – власне бажання учасників. У продовження сесії відбулася панельна дискусія «Освітні втрати у сфері фахової передвищої освіти: осмислення, вимірювання та компенсаторні заходи» учасники якої відповіли на питання: - які наявні компенсаторні заходи допомагають подолати освітні втрати; - яким чином Міністерство освіти може сприяти більш ефективному впровадженню компенсаторних заходів для закладів фахової передвищої освіти; - які інструменти можуть допомогти краще оцінити рівень адаптації студентів до поточних викликів та наскільки вони відповідають вимогам ринку праці; - яким чином роботодавці можуть підтримати освітні програми та компенсувати освітні втрати, що виникають у здобувачів під час навчання; - які довгострокові перспективи резильєнтності системи фахової передвищої освіти після закінчення воєнного стану: що потрібно для їх досягнення. У сесії взяли участь учасники освітнього процесу закладів фахової передвищої освіти (керівники, заступники керівників, методисти коледжів), серед яких і представники навчально-методичного підрозділу нашого коледжу. Метою форуму було обговорення резильєнтності системи освіти на третьому році повномасштабної війни, аналіз головних кроків та трансформації у сфері освіти, розгляд гнучкості системи освіти через призму нових можливостей закладів освіти, адже від того, як сьогодні ми будемо підтримувати молодь, будемо чітко розуміти їхні потреби, зокрема освітні, залежить майбутнє країни. Тому дослідження якості освіти — важливий інструмент, який допомагає виокремити конкретні проблеми у сфері.
Відеоролик: sobyt/1411/14_11_24_р_Старовойт_М_М,_ФОРУМ_ЯКОСТІ_ОСВІТИ_2024.mp4
|