Події

 

Цикл навчально-практичних семінарів для викладачів і студентів КДКЕТ

 

 

Циклова комісія торгівлі та підприємництва продовжила реалізацію багатовекторної програми співпраці з ТОВ "Ашан Україна Гіпермаркет" в контексті вирішення головної методичної проблеми поточного навчального року - «Формування загальної та фахової компетентності студентів через новаторську компоненту освітньої діяльності викладачів циклової комісії».

 

Було зроблено акцент на вивченні сучасних вимог роботодавців до молодих спеціалістів сфери торгівлі та послуг. Саме через цю призму викладачі циклової комісії намагались визначити пріоритети у формуванні особистісних та професійних компетенцій студентів при викладанні спецдисциплін.

 

 

Отже, 14 березня 2019 року було продовжено цикл навчально-практичних семінарів для викладачів і студентів КДКЕТ, тематика яких підпорядкована оновленому концепту гіпермаркету: «АШАН змінює життя!».

 

Команду КДКЕТівців (студентів груп ПТБ-17-1, РС-17-1 та викладачів спецдисциплін Константінову Н.В., Білу І.В.) гостинно зустріла наш АШАНівський «куратор» Марина Семеренко - керівник сектору людський ресурсів, начальник сектору кас гіпермаркету. Вона і стала головним координатором заходу.

 

Комплексний навчально-практичний семінар «Кадровий менеджмент - торгово-технологічний процес - обслуговування клієнтів: концептуальні інновації АШАНу» складався із 3-х взаємопов’язаних частин, кожна з яких мала безперечну інформаційну та фахову цінність для студентсько-викладацької аудиторії:

 

 

 Перегляд фірмового відеофільму «Компанія АШАН в світі та Україні» сформував у студентів чітке уявлення про історію розвитку, чинники успіху, концепцію та місії компанії, структуру та специфіку управління, політику в роботі з персоналом та клієнтами.

 

 Логічним продовженням «віртуального» знайомства з компанією «АШАН Рітейл Україна» стала детальна навчально-оглядова екскурсія по торговельних площах, виробничих цехах та спецприміщеннях гіпермаркету, де студенти ознайомились з товарним асортиментом, сучасним торговим устаткуванням, на власні очі побачили застосування прийомів маркетингу та мерчандайзингу, ознайомились з продукцією власного виробництва, особливостями торгово-технологічного процесу магазину від моменту приймання до реалізації товарів.

 

 

 Третя частина семінару була присвячена специфіці організації контролю якості продовольчих та непродовольчих товарів в гіпермаркеті АШАН. Особливо професійно корисною для слухачів була інформація щодо ефективності впровадження принципів НАССР в систему менеджменту безпеки та якості харчових продуктів.

 

 

Таким чином, підсумовуємо – користь від подібних заходів і для викладачів, і для студентів очевидна. Нестандартні заняття, коли навчальний кабінет трансформується в торговельний зал, а викладач об’єднується із фахівцем-практиком, в рази підвищують ефективність процесу підготовки майбутніх спеціалістів, формують затребувані компетентності, адаптують до реалій та вимог сучасної торговельної галузі.

зміст

 

 

© 2007-2019

КДКЕТ