50042, м. Кривий Ріг, вул. Курчатова, 13, зупинка "Ювілейна" або зупинка "Кінотеатр Юність". Телефони: (0564) 94-74-20 E-mail: kdketnet@gmail.com
ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ «КОНФЛІКТ У СПІЛКУВАННІ ТА СПОСОБИ ЙОГО ВИРІШЕННЯ»
14 лютого 2024 р. у КРИВОРІЗЬКОМУ ФАХОВОМУ КОЛЕДЖІ ТОРГІВЛІ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ в рамках роботи соціально-психологічної служби практичний психолог Світлана РЕШЕТІЛО провела зі студентами гр. ОБ-23-1 (куратор О. ЄГОРОВА) та РС-23-1 (куратор О. ФЕДОРОВА) тренінг «КОНФЛІКТ У СПІЛКУВАННІ ТА СПОСОБИ ЙОГО ВИРІШЕННЯ». Захід було проведено з метою профілактики дезадаптації студентів першого курсу до умов освітнього процесу, підвищення рівня згуртованості групи, сприяння гармонійному розвитку особистості майбутнього фахівця.
Під час тренінгу С. РЕШЕТІЛО ознайомила здобувачів груп з видами, причинами конфліктних ситуацій та поступовими кроками їх ефективного розв’язання. Студенти розглянули позитивні та негативні сторони конфлікту, з’ясували форми прояву конфліктогенів, дізнались як не провокувати конфлікт та використовувати в спілкуванні з іншими людьми тактику співробітництва. Учасники зустрічі активно долучались до виконання та обговорення завдань; із задоволенням проходили анкетування на визначення індивідуальних психологічних особливостей, які безпосередньо впливають на рівень конфліктності особистості.
Взагалі проведення психологічних тренінгів позитивно впливає на формування у здобувачів освіти почуття єдності з колективом, сприяє взаєморозумінню, вмінню знаходити конструктивні, мирні способи вирішення проблемних ситуацій.
|