E-mail: kdketnet@gmail.com

     

ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ

«КОНФЛІКТ У СПІЛКУВАННІ ТА СПОСОБИ ЙОГО ВИРІШЕННЯ»

 

14 лютого 2024 р. у КРИВОРІЗЬКОМУ ФАХОВОМУ КОЛЕДЖІ ТОРГІВЛІ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ в рамках роботи соціально-психологічної служби практичний психолог Світлана РЕШЕТІЛО провела зі студентами гр. ОБ-23-1 (куратор О. ЄГОРОВА) та РС-23-1 (куратор О. ФЕДОРОВА) тренінг «КОНФЛІКТ У СПІЛКУВАННІ ТА СПОСОБИ ЙОГО ВИРІШЕННЯ».

Захід було проведено з метою профілактики дезадаптації студентів першого курсу до умов освітнього процесу, підвищення рівня згуртованості групи, сприяння гармонійному розвитку особистості майбутнього фахівця.

 

 

Під час тренінгу С. РЕШЕТІЛО ознайомила здобувачів груп з видами, причинами конфліктних ситуацій та поступовими кроками їх ефективного розв’язання. Студенти розглянули позитивні та негативні сторони конфлікту, зясували форми прояву конфліктогенів, дізнались як не провокувати конфлікт та використовувати в спілкуванні з іншими людьми тактику співробітництва.

Учасники зустрічі активно долучались до виконання та обговорення завдань; із задоволенням проходили анкетування на визначення індивідуальних психологічних особливостей, які безпосередньо впливають на рівень конфліктності особистості.

 

 

Взагалі проведення психологічних тренінгів позитивно впливає на формування у здобувачів освіти почуття єдності з колективом, сприяє взаєморозумінню, вмінню знаходити конструктивні, мирні способи вирішення проблемних ситуацій.