Події

 

«Абетка соціальної реклами: від А до Я»

 

12 березня 2019 р. в рамках тижня циклової комісії торгівлі та підприємництва викладачі комерційних дисциплін Галямар В.О. та Біла І.В. організували для студентів перших курсів, потенційних волонтерів інформаційно-просвітницького проекту «Покоління небайдужих», заняття Майстерні громадянської активності - воркшоп «Абетка соціальної реклами: від А до Я».

 

 

Мета заходу – обговорення соціальних проблем з позицій молоді, пошук нестандартних, оригінальних ідей для їх вирішення, притягування уваги широкої студентської аудиторії до найактуальніших соціально-значущих тем.

 

В рамках Майстерні студенти гр. ПТБ-18-1, РС-16-1, РС-17-1 дізналися про сутність, специфіку та можливості соціальної реклами, ознайомилися з її основними видами та функціями, опанували методи реалізації різних видів соціальної реклами. Хлопці та дівчата мали змогу доторкнутися до рекламного мистецтва, якому підвладна зміна соціальної думки.

 

 

Особливу зацікавленість аудиторії викликав проведений викладачами практичний міні-тренінг із виготовлення соціального плакату, створення реклами у вигляді презентації та монтажу рекламного ролику за допомогою відеоредактору. Студенти успішно опанували всі програми та методики, створили власні рекламні продукти та рішуче налаштувалися змінювати світ за допомого соціальної реклами.

 

 

Чудово організований воркшоп став своєрідним майданчиком, на якому всі учасники отримали нові для себе знання та навички через високу інтенсивність групової взаємодії, активність і самостійність, актуальний досвід й особисте переживання. А ще - захід забезпечив підґрунтя для самореалізації молоді та візуалізації нагальних проблем людства, що потребують оперативного розв’язання.

зміст

 

 

© 2007-2019

КДКЕТ