Події

 

Дискусія на тему

«МАРКЕТИНГ ТЕРИТОРІЙ - ДОСВІД УСПІШНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ БРЕНДУ МІСТА»

 

12 БЕРЕЗНЯ 2019р. у ПК «Центральний» відбулася панельна дискусія на тему «МАРКЕТИНГ ТЕРИТОРІЙ - ДОСВІД УСПІШНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ БРЕНДУ МІСТА», ініційована КП "Інститут розвитку міста Кривого Рогу" Криворізької міської ради.

 

До участі у заході були запрошені студенти, науковці, громадськість міста, представники депутатського корпусу, керівники підприємств та організацій міста, спеціалісти виконавчих комітетів міської та районних у місті рад, засоби масової інформації. Криворізький державний комерційно-економічний технікум представляли викладачі комерційних дисциплін Галямар В.О., Біла І.В. та студенти спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (гр. ПТБ-17-1).

 

 

Спікерами панельної дискусії виступили:

 

• Полтавець Андрій - заступник міського голови;

• Кшиштоф Лонтке- директор відділу неінвестиційних проектів адміністрації м. Люблін (Республіка Польща);

• Агнєшка Вєхнік- керівник сектору маркетингу м. Люблін (Республіка Польща);

• Агата Патолета- керівник управління з туризму м. Люблін (Республіка Польща).

 

 

Мета заходу - знайомство з актуальними практиками брендінгу та маркетингу територій, підвищення конкурентоспроможності та інвестиційної привабливості міського простору, ознайомлення з практиками формування позитивних соціальних взаємодій між членами громади, які дозволяють залучати і нарощувати ресурси для розвитку міста, сприяють процвітанню та добробуту.

 

У програмі панельної дискусії для обговореннябули винесені теми:

 

• Особливості процесу та фактори успіху маркетингу міста;

• Місто Люблін - успішний бренд;

• Концепція бренду, слогану та логотипу, правила їх використання;

• Результати досліджень іміджу міста: переваги та проблеми;

• Участь мешканців у формуванні та втіленні маркетингової стратегії міста.

 

 

Студенти та викладачі з захопленням долучилися до роботи в рамках заходу та з нетерпінням чекають на його другу частину – роботу у фокус-групах по розробці молодіжних ідей для нашого міста в рамках застосування технології брендингу.

 

зміст

 

 

© 2007-2019

КДКЕТ