Події

 

Круглий стіл «Гейміфікація під час дистанційного навчання»

 

10 листопада 2021 р. у Криворізькому фаховому коледжі торгівлі та готельно-ресторанного бізнесу (раніше Криворізький державний комерційно-економічний технікум) в рамках роботи Школи інформаційної компетентності клубу «Педагог» (кер. Авер’янова Н.М., Бєла Л.П.) був проведений он-лайн круглий стіл «Гейміфікація під час дистанційного навчання».

 

 

У ході зустрічі свій досвід представили викладачі Пономаренко Н.В., Єгорова О.М., Моцієнко Л.М., Яковенко І.С. з використання ігрових практик та механізмів у неігровому контексті для залучення кінцевих користувачів до розв'язання проблем та звернули увагу не лише на технічну сторону організації складного процесу гейміфікації (мобільні застосунки, навчальні сайти, віртуальні лабораторії, симуляції), а й на формування таких soft skills як гнучкість розуму і спроможність при розвʼязанні проблем, стресостійкість, навички командної роботи.

 

 

 

Підсумком круглого столу стало групове обговорення способів оптимізації гейміфікації при дистанційному навчанні.
 

зміст

 

 

© 2007-2021

КДКЕТ