E-mail: kdketnet@gmail.com

 

ТВОРЧА ЛАБОРАТОРІЯ КУРАТОРА

ПРАКТИКУМ З РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ

«ТЕХНОЛОГІЇ ВІДНОВЛЕННЯ ВНУТРІШНІХ РЕСУРСІВ ЖИТТЄЗДАТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА»

 

10 квітня 2024 р. у КРИВОРІЗЬКОМУ ФАХОВОМУ КОЛЕДЖІ ТОРГІВЛІ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ в рамках спільної роботи методоб’єднання кураторів та соціально-психологічної служби відбувся онлайн тренінг «ТЕХНОЛОГІЇ ВІДНОВЛЕННЯ ВНУТРІШНІХ РЕСУРСІВ ЖИТТЄЗДАТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА» (практичний психолог - Світлана РЕШЕТІЛО)

 

 

Захід мав на меті привернути увагу педагогів-кураторів до власного внутрішнього стану, життєвого балансу; сприяти профілактиці професійного вигорання та синдрому хронічної втоми; пошуку ресурсів для допомоги в ситуації стресу.

 

 

На початку зустрічі учасники були ознайомлені з особливостями резильєнтності, з зовнішніми та внутрішніми ресурсами для відновлення емоційного балансу особистості у стані стресу. Психологічні ситуації та практичні вправи були спрямовані на розвиток стресостійкості та відновлення ресурсів, під час виконання яких учасники заходу досліджували свій життєвий баланс, вчились знаходити можливості та засоби свого особистісного та професійного відтворення.

 

 

 

Куратори з цікавістю та завзяттям долучалися до виконання вправ «Колесо життєвого балансу», «Намисто», «Що наповнює вас радістю», результати яких змусили учасників замислитись над своїм відношенням до себе, допомогли визначити рівень задоволеності своїм життям, скласти список своїх власних внутрішніх і зовнішніх ресурсів, які вони можуть використовувати для покращення свого емоційного стану та оцінити наскільки вони готові довіряти оточуючим людям й приймати допомогу ззовні.

 

 

Виконуючи вправу «10 дієслів» учасники заходу визначили рівень задоволеності своїм життям, та отримали дієві практичні рекомендації «Як підтримати свою емоційну стабільність».

 

 

Завершився тренінг рефлексією, в ході якої кожен учасник зміг висловити свої враження і емоції від участі у заході.

Чи потрібно сьогодні педагогам піклуватися про свій емоційний стан, профілактику професійного вигорання та синдрому хронічної втоми, пошук ресурсів для допомоги в ситуації стресу. Практикум з резильєнтності дав позитивну відповідь на ці питання.