Події

 

СПОЖИВАЧ І НОВА РЕАЛЬНІСТЬ: ЗАХИСТ ПРАВ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ

 

10 березня 2020 року в Криворізькому фаховому коледжі торгівлі та готельно-ресторанного бізнесу (раніше – Криворізький державний комерційно-економічний технікум) з нагоди Всесвітнього дня захисту прав споживачів проведено розширене засідання професійного клубу «Споживач та ринок» та волонтерського міні-проекту «Школа молодого споживача» - правовий тренінг «СПОЖИВАЧ І НОВА РЕАЛЬНІСТЬ: ЗАХИСТ ПРАВ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ» (організатор заходу – координатор волонтерського міні-проекту, викладач спецдисциплін Константінова Н.В.).

 

 

Цьогоріч, через карантинні обмеження, серед гостей не було школярів. Тому інформаційно-просвітницька програма заходу була спрямована на студентів-першокурсників спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».

 

А головним тренером-консультантом для команди «новачків» виступила Наталія Кожемяка - заступник начальника відділу правопросвітництва Криворізького місцевого центру безоплатної вторинної правової допомоги.

 

 

Історія світового споживчого руху. Дайджест-презентація багатовекторної діяльності «Школи молодого споживача». Інформаційні відео від Мінюсту України в рамках проекту «Я маю право!». Нові споживчі реалії в умовах карантину. Фахові поради правового захисту та шляхи боротьби з інтернет-шахрайством від Наталії Кожемяки.

 

Ці рубрики теоретично підготували аудиторію до другої, практичної частини заходу.

 

 

Формат правового тренінгу був орієнтований на активну командну роботу студентської аудиторії в процесі вирішення практичних ситуацій, що пов’язані із порушенням споживчих прав в сфері торгівлі, транспортних, фінансових, комунальних послуг. Самостійно шукали нормативну інформацію в Інтернеті та правопросвітницьких буклетах. Доводили свою правоту, реагували на зауваження тренера, конструктивно рефлексували. Завантажили та використовували новий мобільний застосунок Foodstr, який за штрихкодом аналізує харчові продукти на наявність шкідливих добавок (просканували улюблені смаколики). Було пізнавально, цікаво та результативно.

 

А результат полягав не тільки у підвищенні споживчої грамотності студентської аудиторії, а і мотивуванні першокурсників до активної життєвої позиції та волонтерської діяльності в рамках інформаційно-просвітницького проекту «Школа молодого споживача».

 

Р.S. Пропонуємо всім зацікавленим корисну споживацьку інформацію. Завантажуємо безкоштовний застосунок Foodstr через Google Play Маркет та користуємося ним у магазинах!

 

зміст

 

 

© 2007-2021

КДКЕТ