50042, м. Кривий Ріг, вул. Курчатова, 13, зупинка "Ювілейна" або зупинка "Кінотеатр Юність". Телефони: (0564) 94-74-20 E-mail: kdketnet@gmail.com
ПРЕС-РЕЛІЗ ЦИКЛ АДАПТАЦІЙНИХ ТРЕНІНГІВ «БУДЬМО ЗНАЙОМІ»
З 04.09.2024 по 16.09.2024 року в КРИВОРІЗЬКОМУ ФАХОВОМУ КОЛЕДЖІ ТОРГІВЛІ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ з метою полегшення інтеграції першокурсників до нового соціального середовища, запобігання конфліктів, згуртування групи, покращення комунікативних навичок кожного студента та підвищення внутрішньої мотивації практичним психологом Світланою РЕШЕТІЛО та соціальним педагогом Юлією МОРОЗОВОЮ було проведено цикл адаптаційних тренінгів «БУДЬМО ЗНАЙОМІ»
Тренінг – це чудова нагода для студентів показати себе і більше дізнатись про одногрупників, а також засвоїти основні правила групової взаємодії. Всі завдання тренінгу спрямовані на подолання найактуальніших проблем, які можуть стати перешкодою для швидкої адаптації.
Вправа «ПРЕЗЕНТАЦІЯ СЕБЕ» є чудовим способом не лише познайомити учасників між собою, але і створити позитивну атмосферу, стимулювати взаємодію, підвищити самооцінку.
Завдяки вправі «ПЛІТКА» студенти розуміли, як легко можуть виникнути непорозуміння через неправильну комунікацію, і це вимагало від них бути уважнішими та точнішими в майбутніх розмовах.
Під час гри «СЛОВА» студенти розвивали важливі комунікативні і соціальні навички. Адже в процесі гри виникали розбіжності в ідеях або підходах до складання розповіді, і це вчило студентів знаходити компроміси та вирішувати конфліктні ситуації мирним шляхом.
Цікавим та емоційним було виконання вправи «МУХ КРАЩЕ ЛОВИТИ НА МЕД» Першокурсники зрозуміли, що у взаємодії з людьми, будь то друзі, одногрупники або колеги, найефективніший шлях до вирішення проблем – це діалог, співпраця та повага до думки іншої сторони.
Виконуючи вправу «СПІЛЬНИЙ МАЛЮНОК» учасники вчилися не тільки працювати в команді, а й тренували стресостійкість, оскільки в процесі малювання виникали суперечності в баченні кінцевого результату. Це вимагало збереження спокою, вміння контролювати емоції і не впадати в паніку, щоб успішно завершити завдання.
Вправа «ВЕЖА ІЗ СТАКАНІВ» Ну що може бути простіше ніж побудувати вежу із стаканів, думали учасники коли почули завдання, але ж завдання мало психологічний підтекст про який ніхто не здогадувався. Вчилися слухати і чути один одного, ставити себе на місце іншого. Тренували терпіння, зосередженість, здатність шукати компроміси для вирішення проблеми.
Завершальна вправа «КОМПЛІМЕНТИ» мала чудовий терапевтичний ефект адже вчила учасників акцентувати увагу на позитивних якостях оточуючих людей, дозволила кожному усвідомити свої сильні сторони та цінність, яку вони приносять у групу. Завдяки ігровому елементу вгадування, учасники стали більш уважними до інших, що сприяло згуртуванню колективу. В цілому всі тренінги проходили в дружній, веселій атмосфері, тож усі учасники зарядилися гарним настроєм та позитивною енергією на новий навчальний рік.
|