Ми раді Вас вітати на сторінці нашого сайту, яка створена для налагоджування тісного контакту і взаєморозуміння між батьками, студентами та викладачами. Ви будете мати можливість поспілкуватись з керівництвом Криворізького фахового коледжу торгівлі та готельно-ресторанного бізнесу та кураторами академічних груп, отримати оперативну інформацію про успіхи свого сина або доньки у навчальній та позанавчальній діяльності.
Давайте спільно вирішувати проблеми, які пов’язані з особливостями вікової психології підлітків, будемо разом попереджувати конфліктні ситуації. Ми, куратори груп, викладачі та адміністрації коледжу запрошуємо Вас до співпраці та взаєморозуміння. Саме Ви, батьки, найкраще знаєте своїх дітей і допоможете швидше пізнати їх і нам. З іншого боку, педагогічні знання й поради досвідчених викладачів стануть Вам у пригоді.
Всі побажання та зауваження, що виникнуть під час спілкування просимо надсилати на e-mail: kdketnet@gmail.com
Побажаємо всім нам успішної співпраці!
Ефективність навчальної роботи студентів, позитивна мотивація до процесу навчання, успішність професійної діяльності після закінчення ВНЗ багато в чому залежить від рівня адаптації студентів першокурсників до нового освітнього середовища. Тут відіграють роль і психологічна готовність до навчання, і відповідність навчальної програми наявному освітньому рівню, і кількість годин, які студент приділяє підготовці до занять, і те, як був прийнятий студент у новому для нього колективі вищого навчального закладу.
Саме для студентів I курсу більшою мірою характерні підвищена тривожність, занижена самооцінка, депресії. Процес адаптації студентів-першокурсників дуже важливий, складний і довгий. Причинами й наслідками утрудненої адаптації можуть бути:
Саме вплив родинного оточення є один з вагомих соціально-психологічних чинників на адаптацію студентів-першокурсників до нових умов навчання в коледжі.
Слова підтримки:
«Знаючи тебе, я впевнений, що ти все зробиш добре».
«Ти робиш це дуже добре. Це серйозний виклик, але я впевнений, що ти готовий до нього».
Які слова не слід говорити:
«Ти завжди». «Ти взагалі». «Вічно ти».
В першу чергу необхідно дати зрозуміти вашій дитині, що ви бачите в неї рівноправного партнера, довіряєте їй і відноситесь, як до дорослої людини, яка вже в змозі самостійно будувати своє майбутнє і відповідає за свої вчинки. Прагніть говорити з нею на рівних, як з дорослим, підкреслювати важливість її вибору і вашу віру в неї, а також те, що навчання в коледжі обов'язково відкриє перед нею широкі перспективи, дасть можливість влаштуватися в житті, добре заробляти в майбутньому.
У жодному випадку не залишайте в цей складний адаптаційний період, візьміть себе в руки і не йдіть на поводу своїх негативних емоцій, а підтримайте і надайте допомогу. Повірте, що, не дивлячись на можливу агресію і крики про те, що вас ніхто ні про що не просив, в душі ваша дитина буде вам дуже вдячна і ніколи не забуде за протягнуту руку допомоги.
Група | Куратор | Дата проведення | Час проведення | Місце проведення | Присутній від адміністрації |
---|---|---|---|---|---|
ОБ-24-1 | Тимофєєва О.М. | 28.09.24 | 9-30 | 202 | Хомяк О. А. |
ПТ-24-1 | Озеряник Л.Г. | 02.10.24 | 17-30 | 406 | Старовойт М.М. |
ПТ-24-2 | Гавриляк Л.С. | 27.09.24 | 16-00 | 204 | Старовойт М.М. |
ХТ-24-1 | Оверчук Н.О. | 28.09.24 | 10-00 | 107 | Хомяк О. А. |
ХТ-24-2 | Єніна Л.І. | 27.09.24 | 18-00 | 114 | Кучеренко М.В. |
ХТ-24-3 | Йорж В.І. | 28.09.24 | 10-00 | 201 | Хомяк О. А. |
РС-24-1 | Лакомова О.В. | 27.09.24 | 18-00 | 208 | Колісник Г.П. |
РС-24-2 | Бихно О.В. | 27.09.24 | 16-00 | 205 | Колісник Г.П. |
ГС-24-1 | Бєла Л.П. | 30.09.24 | 17-00 | 210 | Колісник Г.П. |
ХТ-24-4 | Лисенко Н.П | 27.09.24 | 17-30 | 107 | Кучеренко М.В. |
М-24-1 | Галямар В.О. | 27.09.24 | 18-00 | 206 | Старовойт М.М. |
М-24-2 | Красилич А.А | 27.09.24 | 18-00 | онлайн | Старовойт М.М. |
Зміни, що відбуваються сьогодні в нашому суспільстві, висунули цілий ряд проблем, однією з яких є ріст самогубств серед молоді. Причини відхилень у поведінці виникають як результат посилення впливу субкультур, змін ціннісних орієнтацій молоді, несприятливих сімейно-побутових відносин, відсутності контролю за поведінкою підлітків, збільшення числа розлучень батьків.
Частота суїцидальних дій серед молоді протягом останніх двох десятиліть подвоїлася.
За даними центру досліджень дитинства Українського НДІ, у 27% дітей віком від 10 до 17 років час від часу з'являються суїцидальні думки. Крім того, більшість дитячих самогубств пов'язана не з психічними захворюваннями, як здається на перший погляд, а з недоліками морального виховання.
Характерним для мотивації підліткових самогубств є превалювання почуттів безнадії та безпорадності, підвищена чутливість до образи власної гідності, максималізм в оцінках подій і людей, невміння передбачати справжні наслідки своїх вчинків. Властива періоду становлення особистості самовпевненість у поєднанні з вищевказаними рисами породжує відчуття безвихідності, фатальності конфлікту, загострює переживання відчаю та самотності. При такому внутрішньому стані навіть незначний стрес може привести до небезпеки суїциду дитини або підлітка.
Результати досліджень показують, що саме відносини з рідними, а не з однолітками запобігають у підлітків депресію і суїцидальні спроби. Коли справа доходить до суїцидальних думок, молоді люди часто сприймають відносини в сім'ї як більш вирішальні і важливі, ніж контакт з друзями. Отож, батьки повинні бути дуже уважними до поведінки дитини, яка, на їхню думку, може здійснити самогубство.
Підлітковий вік — критичний період психічного розвитку. Зростає самостійність, відносини з ровесниками і дорослими стають багатогранними і змістовнішими, розширюються їхні види і форми.
Найважливішим психологічним фактором підліткового періоду є становлення самосвідомості, важливим моментом якого — почуття дорослості. Суб'єктивно дорослість підлітка пов'язана не з копіюванням досвіду дорослих, а із приєднанням підлітка до суспільства, з проявом у нього соціальної відповідальності як можливості і необхідності відповідати за себе і за справу на рівні дорослої людини.
Серед студентської молоді підліткового віку сьогодні домінують культурно-споживацький тип дозвілля, який реалізуються у двох особистісних орієнтаціях: розваги, видовища, пов'язані з отриманням інформації (телебачення, радіо, кіно, концерти, театри, музеї, книжки тощо), та задоволення потреб спілкування у неформальних групах. Навіть проведення дозвілля в інформаційному просторі Інтернету, яке набуло масового характеру і стало впливовим чинником у формуванні особистості, не завжди може мати позитивні наслідки для дитини.
Існує безліч рекомендацій, як виховувати дитину. Необхідно тільки враховувати, що кожна дитина — абсолютно унікальна. Хочемо навести кілька порад для Вас, шановні батьки, як навчати дитину тих необхідних навичок, що допоможуть їй бути успішною, впевненою в собі, щасливою — такою, якою ви хочете її бачити:
Сьогоднішній світ приховує безліч спокус для молоді і практично нічого її не вчить. Тому саме батьки були і залишаються найголовнішими вихователями. Необхідний баланс любові й дисципліни дозволить вашій дитині рости і розвиватися у тому середовищі, яке зробить її турботливою та відповідальною людиною.