
Центр моніторингу якості надання освітніх послуг здобувачам освіти КФКТГРБ
З метою успішного функціонування системи внутрішнього забезпечення якості освіти у КФКТГРБ, створено Центр моніторингу якості надання освітніх послуг здобувачам освіти коледжу.
Завдання Центру моніторингу якості надання освітніх послуг
- Розроблення методики моніторингу з забезпечення якості освіти;
- Розроблення інструментарію для здійснення моніторингу;
- Соціальний моніторинг;
- Проектування на основі матеріалів моніторингу системи управління якістю освіти для удосконалення освітнього процесу в коледжі;
-
Постійне спостереження, збір інформації, діагностика та аналіз:
- змісту освіти, рівня навчальних досягнень здобувачів освіти;
- інноваційної діяльності в освітньому процесі;
- конкурентоспроможності та затребуваності випускників на ринку праці.
- Формування рекомендацій щодо процедур забезпечення та постійного підвищення якості освіти в коледжі;
- Забезпечення транспарентності та публічності функціонування системи моніторингу якості освіти.
Результати моніторингу
Середній показник успішності здобувачів освіти (по відділенням
коледжу)
Аналіз показників успішності складання кваліфікаційних
комплексних іспитів
Показники рівня задоволеності організацією освітнього процесу у
коледжі (доступ до потрібної інформації, рівень технічної
забезпеченості освітнього процесу, оперативне інформування щодо
змін у графіку/формі освітнього процесу тощо)
Основні напрями діяльності Центру
- Аналіз функціонування та розвитку системи забезпечення якості освіти в коледжі;
- Забезпечення постійного цілеспрямованого моніторингу якості освіти;
- Здійснення координації заходів моніторингу якості освіти;
- Сприяння підвищенню якості підготовки фахівців.
Нормативно-правова база
Закон України про освіту;
Закон України про фахову передвищу освіту;
Положення про організацію освітнього процесу в Криворізькому
фаховому коледжі торгівлі та готельно-ресторанного бізнесу;
Положення про систему внутрішнього забезпечення якості освіти в
Криворізькому фаховому коледжі торгівлі та готельно-ресторанного
бізнесу;
Положення про регламентацію процедури та форм проведення
моніторингу якості освітнього процесу у Криворізькому фаховому
коледжі торгівлі та готельно-ресторанного бізнесу;
Положення про політику та процедури вирішення конфліктних
ситуацій у Криворізькому фаховому коледжі торгівлі та
готельно-ресторанного бізнесу;
Положення про апеляцію у Криворізькому фаховому коледжі торгівлі
та готельно-ресторанного бізнесу;
Положення про анкетування здобувачів освіти Криворізького
фахового коледжу торгівлі та готельно-ресторанного бізнесу;
Положення про порядок оцінювання знань здобувачів фахової
передвищої освіти у Криворізькому фаховому коледжі торгівлі та
готельно-ресторанного бізнесу.
Заходи Центру
Центром моніторингу якості надання освітніх послуг, в рамках своєї роботи, постійно проводяться заходи щодо покращення якості надання освітніх послуг (у розрізі викладання навчальних дисциплін):
- Складається План-календар організації проведення анкетування учасників освітнього процесу у КФКТГРБ на поточний навчальний рік;
- Готуються розпорядження по КФКТГРБ про внутрішній моніторинг освітньо-професійних програм;
- Складається План заходів щодо моніторингу якості надання освітніх послуг здобувачам освіти КФКТГРБ;
- Затверджується графік періодичного перегляду ОПП, за якими здійснює підготовку фахівців КФКТГРБ;
- Проводиться аналіз показників успішності здобувачів освіти за підсумками Кваліфікаційних комплексних іспитів та порівняльний аналіз різноманітних показників успішності у розрізі курсів та спеціальностей;
- У рамках «Тижнів якості надання освітніх послуг» відбувається відвідування головами циклових комісій та членами адміністрації поточних навчальних занять (з подальшим їх аналізом);
- Здійснюється контроль за проведенням підсумкових занять, заліків та іспитів;
- Проводиться анкетування здобувачів освіти щодо якості надання освітніх послуг. Результати анкетування розглядаються на засіданні методичної ради коледжу, розробляються плани роботи з цих питань;
-
Проводяться «Тижні академічної доброчесності», у рамках яких:
- з метою моніторингу показників успішності здобувачів освіти І-ІІ курсів та порівняння їх з результатами зимової сесії, згідно окремого графіку, пишуться директорські контрольні роботи;
- проводиться анкетування з питань дотримання здобувачами освіти академічної доброчесності;
- «воркшопи», круглі столи, тренінги за темою: «Культура академічної доброчесності»;
- Проводиться аналіз показників рубіжного контролю (станом на 01 листопада та на 01 квітня поточного навчального року).