Центр моніторингу якості надання освітніх послуг

Фото коледжу

Центр моніторингу якості надання освітніх послуг здобувачам освіти КФКТГРБ

З метою успішного функціонування системи внутрішнього забезпечення якості освіти у КФКТГРБ, створено Центр моніторингу якості надання освітніх послуг здобувачам освіти коледжу.

Завдання Центру моніторингу якості надання освітніх послуг

  • Розроблення методики моніторингу з забезпечення якості освіти;
  • Розроблення інструментарію для здійснення моніторингу;
  • Соціальний моніторинг;
  • Проектування на основі матеріалів моніторингу системи управління якістю освіти для удосконалення освітнього процесу в коледжі;
  • Постійне спостереження, збір інформації, діагностика та аналіз:
    • змісту освіти, рівня навчальних досягнень здобувачів освіти;
    • інноваційної діяльності в освітньому процесі;
    • конкурентоспроможності та затребуваності випускників на ринку праці.
  • Формування рекомендацій щодо процедур забезпечення та постійного підвищення якості освіти в коледжі;
  • Забезпечення транспарентності та публічності функціонування системи моніторингу якості освіти.

Результати моніторингу

Основні напрями діяльності Центру

  • Аналіз функціонування та розвитку системи забезпечення якості освіти в коледжі;
  • Забезпечення постійного цілеспрямованого моніторингу якості освіти;
  • Здійснення координації заходів моніторингу якості освіти;
  • Сприяння підвищенню якості підготовки фахівців.

Нормативно-правова база

Закон України про освіту; Закон України про фахову передвищу освіту; Положення про організацію освітнього процесу в Криворізькому фаховому коледжі торгівлі та готельно-ресторанного бізнесу; Положення про систему внутрішнього забезпечення якості освіти в Криворізькому фаховому коледжі торгівлі та готельно-ресторанного бізнесу; Положення про регламентацію процедури та форм проведення моніторингу якості освітнього процесу у Криворізькому фаховому коледжі торгівлі та готельно-ресторанного бізнесу; Положення про політику та процедури вирішення конфліктних ситуацій у Криворізькому фаховому коледжі торгівлі та готельно-ресторанного бізнесу; Положення про апеляцію у Криворізькому фаховому коледжі торгівлі та готельно-ресторанного бізнесу; Положення про анкетування здобувачів освіти Криворізького фахового коледжу торгівлі та готельно-ресторанного бізнесу; Положення про порядок оцінювання знань здобувачів фахової передвищої освіти у Криворізькому фаховому коледжі торгівлі та готельно-ресторанного бізнесу.

Заходи Центру

Центром моніторингу якості надання освітніх послуг, в рамках своєї роботи, постійно проводяться заходи щодо покращення якості надання освітніх послуг (у розрізі викладання навчальних дисциплін):

  • Складається План-календар організації проведення анкетування учасників освітнього процесу у КФКТГРБ на поточний навчальний рік;
  • Готуються розпорядження по КФКТГРБ про внутрішній моніторинг освітньо-професійних програм;
  • Складається План заходів щодо моніторингу якості надання освітніх послуг здобувачам освіти КФКТГРБ;
  • Затверджується графік періодичного перегляду ОПП, за якими здійснює підготовку фахівців КФКТГРБ;
  • Проводиться аналіз показників успішності здобувачів освіти за підсумками Кваліфікаційних комплексних іспитів та порівняльний аналіз різноманітних показників успішності у розрізі курсів та спеціальностей;
  • У рамках «Тижнів якості надання освітніх послуг» відбувається відвідування головами циклових комісій та членами адміністрації поточних навчальних занять (з подальшим їх аналізом);
  • Здійснюється контроль за проведенням підсумкових занять, заліків та іспитів;
  • Проводиться анкетування здобувачів освіти щодо якості надання освітніх послуг. Результати анкетування розглядаються на засіданні методичної ради коледжу, розробляються плани роботи з цих питань;
  • Проводяться «Тижні академічної доброчесності», у рамках яких:
    • з метою моніторингу показників успішності здобувачів освіти І-ІІ курсів та порівняння їх з результатами зимової сесії, згідно окремого графіку, пишуться директорські контрольні роботи;
    • проводиться анкетування з питань дотримання здобувачами освіти академічної доброчесності;
    • «воркшопи», круглі столи, тренінги за темою: «Культура академічної доброчесності»;
  • Проводиться аналіз показників рубіжного контролю (станом на 01 листопада та на 01 квітня поточного навчального року).